משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש


תיבות משתמש
Deletion Award.gif משתמש זה הינו בירוקרט. עצבנות מצידו עלולה לגרום להשמדת העולם לביצוע סיכול ממוקד.
Chamin.JPG משתמש זה כתב ערך מופלץ.



עליי

שמי אפרסמיהו ג'וניור ואיבדתי את מכנסיי במהלך מלחמת התחת הראשונה אנא עזרו לי למוצאם המוצא הישר יזכה בפרס עקום

היי מה אתם נכנסים לדף הפרטי שלי? איך הצלחתם לעבור את ה...לינק הכחול ששומר עלי!? גו פאק יורסלף יו ביץ'!!! אני שולתתת!!11 בכל איןציקלופדיה ואל תעזו להיכנס לכאן שוב בלי גופות 50 גרבילים כתומים! ג. יפית כבר תסביר לכם איפה למצוא אותם. אני וגרגמל מזועזעים מהסטייל המחריד שלכם אז בבקשה תאמו איתו פגישת סטיילינג אישית דחופה! לחילופין הקריבו את אמא שלכם קרבן לשבתאי צבי ואולי כבר ייגמרו לי [[הבדיחות המאולצות האלה על ערכים משומשים (כמו זונה מולדבית) שיש באיןציקלופדיה]]...

משפחה ושאר אויבים

אנוכי אפרסמיהו הבכור במשפחת האפרסקימונים, שלה נולדו במרוצת השנים עוד ארבעה אפרסנים ושתי אפרסנות. את הוריי אפרסמיהו הראשון ונקטרית רצחתי באמצעות שייקר בשנת 1986 לפנה"ס במהלך מלחמת התחת הראשונה שבה איבדתי גם את מכנסיי. הכאב היה עצום,כבד מנשוא, עד שנת 2011 התאבלתי על אובדן מכנסיי, אך אז אזרתי חלציי העירומים והצטרפתי לכת השבתאות המהוללת המכונה איןציקלופדיה.


מציאת המכנסיים

בתאריך 20/08/13 אור לט"ו באלול תשע"ג בשעה 23:03 ובעקבות פעילות מאומצת בשיתוף האינטרפול ואל-קעאידה, מכנסיי נמצאו אי שם בערבות ההדסים האפגניים בתוך לולב בניחוח אתרוג. תודה להוריי, הורור, רוברט הורי, רוברט פלאנט, פלוטו, פלטיאל בן שאלתיאל, שאלתיאל קוואק, קוקו הזמר, זמר סטנדרטי וסטנדי בגרוש שהביאו את מכנסיי עד הלום.

התרומות שלי

ערכים שכתבתי/שיפרתי

בקרוב...

הדפים האהובים עליי