משתמש:Shagiss/הארכיון/2012-2020

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

ארכיון! ארכיון! ארכיון! עמוד זה נעול לעריכה מפאת היותו ארכיוני. התייחסו לעמוד זה כאל בית עלמין וירטואלי - כפי שלא הייתם מוציאים גופה מהקבר ואונסים אותה, כך אל תנסו לערוך עמודי ארכיון. אם יש לכם משהו עכשווי ומודרני לומר, המקום שלכם לעשות את זה הוא כאן. סתם, האמת היא שזה כאן.


2012

איתי מונה לפעיל מערכת!!!

סופסוף! כמה זמן חיכינו לזה! יש מצב שתסכים עכשיו לחזור לפעילות? אנו זקוקים מאד לאנשים שייכתבו ערכים חדשים וישפרו את האתר.משימה חשובה נוספת- הסברת פנים לתורמים חדשים שאינם משחיתים ע"מ למושכם לפעילות סדירה באתר. אגב, מאז הריב שלכם לוסקי עשה פה כמה דברים ממש טובים כמו חסימת משחיתים ומחיקת ערכי זבל (גם כאלו שלא הופיעו בדף "ערכי קקיפיפי"). אשמח מאד אם תשוב ואיתי גם יוכל למנות אותך לפקח (כמוני). אפרסמיהו ג'וניור הקו החם מישו ראה מכנסיים?! 18:05, בספטמבר 1, 2012 (UTC)

2013 - 2015

אט טו?

מהיסטוריית המערכת הבנתי שגם אתה נטשת. אם כך, מי נשאר? פשוט באתי, ראיתי ועכשיו אני לא זוכר מה הלאה If you want to talk talk, don't Pashute. 02:51, בינואר 10, 2013 (UTC)

לא נשארו הרבה. יש אותי, את אפרסמיהו, את איתיטי, משתמשי משנה ומשחיתים ראשיים. מוות לחתולים! (שיחה) 12:08, בינואר 10, 2013 (UTC)
Sleeping1.jpg

שלום! שמנו לב שבעבר תרמת לאיןציקלופדיה רבות ורף הפעילות שלך בה היה גבוה, אבל היום... לא ממש שומעים ממך. אנחנו מאוד אוהבים את חוש ההומור שלך ומבקשים לשקול לחזור לכאן - לדעתנו יש לכתיבה שלך פוטנציאל שאפשר ורצוי לתת לאחרים ליהנות ממנו. רק אנשים כמוך יכולים לשמור שרמת ההומור פה תהיה גבוהה, אל לך להירדם בשמירה!


אללה וואטאבר! (שיחה) 15:02, בספטמבר 5, 2013 (UTC)

הי סטנדאפיסט (טעיתי בשם), לא להאמין שכמעט שנה עברה מאז עזיבתי. אינני מתכוון לחזור לכתוב ערכים כאן, הספקתי לשכוח מהאתר אלא שאז בטעות הגדרתי את הגדרות המייל שלי בויקיה אחר ועכשיו אני מקבל התראות גם מכאן. עם כל האהבה שלי אליכם וחברות העבר שלנו במלחמה במשחיתים, החלטתי שאני לא מוצא מקום לחזור לכתוב כאן ערכים יותר. אני מאמין שגם לכם, העוזרים האחרים הטובים (גם איתיטי שאני זוכר) שהייתם איתי במלחמה במשחיתים, אמור להגיע יותר זמן לעצמכם מאשר להחיות את האתר המת הזה. בכל מקרה, תודה על האלרט במייל, אבל אני לא מתכוון לשוב לכתוב פה (אולי לבקר מדי פעם, אבל לא לפרסם) :-) 17:39, בספטמבר 5, 2013 (UTC)
וואו. לא ציפיתי שתענה לי. אללה וואטאבר! (שיחה) 17:42, בספטמבר 5, 2013 (UTC)
תתפלא, עניתי P: 18:23, בספטמבר 5, 2013 (UTC)
אני עדיין קצת מופתע. אללה וואטאבר! (שיחה) 18:25, בספטמבר 5, 2013 (UTC)
סורפרייז! 11:45, בספטמבר 6, 2013 (UTC)

ברוך השב,

חבר! בוא להתפלסף, שוב 19:28, באפריל 10, 2015 (UTC)

תודה. מדי פעם אכן אחזור לכתוב כאן כמו בעבר. התגעגעתי אז באתי :-) (אגב נראה לי שאצטרך לעדכן את החתימה שלי והרבה דברים שזנחתי כאן עם הזמן) 06:19, באפריל 13, 2015 (UTC)

ברוך השב2

יו"ר המהב"ה המיתולוגי! אפרסמיהו ג'וניור/יש אימי לדבר 16:41, באפריל 30, 2015 (UTC)


2016 - 2020

היי יורשו של דואי

שיניתי כעת את הרשאותיך ובזאת מיניתי אותך לבירוקרט (האחרון?) בתולדות איןציקלופדיה. קולולולולולולו! עלה והצלח! גו פאק יורסלף מאדרפאקר!!!!!! יוהוהוהוהוהוהוהוהוהויווווווו$$%#$%#%# אפרסמיהו ג'וניור/יש אימי לדבר 21:46, בנובמבר 22, 2016 (UTC)

וווווווווווהוווווווווווווווווווו. מברוק. אשמח לסייע עד כמה שאוכל. אשמח יותר להדרכה בנושאי בירוקרטים כאן כי אני לא כל כך מתמצא Na'al (שיחה) 12:28, בנובמבר 29, 2016 (UTC)

ערב עירוני

תוכל לחנוך את משתמש:שיעמום? המסכן לא יודע מימינו ומשמאלו. שירלי טמפל 15:17, בדצמבר 26, 2016 (UTC)

מממ מה הכוונה בלחנוך? אין לי בעיה לעזור בהכרות עם האתר ובתפעול של דברים כאן כמשתמש רגיל אבל אני לא דוגמה טובה לאיך לכתוב ערכים מי יודע מה מוצלחים, אם המטרה היא בכתיבת ערכים טובים וכל זה (חחח) נעל (שיחה) 09:13, בדצמבר 27, 2016 (UTC)
מכיר איןציקלופדיה:חונכות? יעני איןציקלופד ותיק שמלווה איןציקלופד חדש ומסביר לו פחות או יותר איך הדברים עובדים. אני ייסדתי את המיזם הזה לפני שלוש שנים ולפני כשנה הורשתי את הפרויקט הזה לבחור צעיר ונמרץ שטען שאני זקן ועייף מכדי לרכז אותו, אך הפלא ופלא, למפרשיו של בחור צעיר ונמרץ זה יצא האוויר וכיום הוא לכל היותר עורך ובורח אז נאלצתי ליטול את התפקיד בשנית. מעוניין? שירלי טמפל 22:31, בדצמבר 28, 2016 (UTC)
באופן זמני מפעם לפעם לא תהיה לי בעיה, אפשר תמיד (כמו שאתה עשית עכשיו) להשאיר לי הודעה כאן ואני אענה ואעזור בכל מה שאוכל (אני מבקר את האתר מדי יום, אבל לא נמצא כאן 24 שעות ולכן יכול להיות שיהיה דיליי קל מעת לעת במענה שלי). איך ומה צריך לעשות כדי להתחיל? נעל (שיחה) 12:03, בדצמבר 29, 2016 (UTC)
ממש לא צריך להימצא כאן 24 שעות (זו הדרך הטובה ביותר להשתגע). עבודת החונך היא פחות או יותר למצוא דברים בהם האיןציקלופד החדש נכשל ולהגיד לו: "לא עושים זאת כך, אלא כך..." ולהדגים. אני אשאל את המסכן אם הוא עדיין מעוניין ותוכל ללוותו אם כן. שירלי טמפל 16:38, בדצמבר 29, 2016 (UTC)

היושים(?)

אז אממ... היי כמו שאתה יכול לראות בדף השיחה שלי אני זקוק נואשות למישהו שילמד אותי איך לכתוב ערך מצחיק יוצאים לי אלפי דברים מצחיקים מהמוח בכיוונים שונים בשנייה רק שאני לא יכול לרכז את כל הבדיחות לערך כי כולן פשוט בנושאים לא קשורים בעליל אם תוכל לעזור לי בכתיבת ערך אני אשמח מאוד -- הודעה זו נכתבה על ידי המשתמש.ת שיעמום (שיחה | תרומות) ששכח.ה לחתום.

קודם תחתום. עושים זאת על ידי ארבע טילדות. שירלי טמפל 18:16, בדצמבר 29, 2016 (UTC)
האמת שהייתה לי הזייה שאורוניק רוצה לחנוך אותי והוא אמר לי אותו הדבר אז שיהיה שיעמום (שיחה) 18:17, בדצמבר 29, 2016 (UTC)
ערך מצחיק זה קצת פחות תחום המומחיות שלי אבל מה שכן אני יכול ללמד אותך לכתוב ערך בסגנון שלי ולהסביר לך איך אני מתחיל ערך (אני בספק אם אני טוב, העיקר שערכי מספיק), וגם קצת להסביר לך על חתימה (~~~~ - להבא תזכור). לעזור לך בכתיבת ערך - אולרייט. מה הרעיון שלך? אני מציע שכהתחלה פתח לעצמך "ארגז חול" כזה במרחב שלך (משתמש:שיעמום/שם הערך שאתה רוצה - רק תעתיק ותשנה את החלק שבא אחרי ה"סלאש" לכותרת \ שם הערך), תתחיל אותו, תראה לי את מהלך העבודה - אם יש שאלות, אם תרצה טיפים, אם תתקשה בדברים, אני פה :-) נעל (שיחה) 19:12, בדצמבר 29, 2016 (UTC)
איך פותחים ארגז כזה? שיעמום (שיחה) 11:11, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
כותבים בתיבת החיפוש "משתמש:שיעמום/משהו" ונכנסים לדף שמסומן באדום. לא כדאי שזה יהא סתם "משהו", רצוי שזה יהיה שם הערך שבכוונתך לכתוב. שירלי טמפל 11:17, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
עכשיו צריך להחליט איזה ערך לכתוב שיעמום (שיחה) 11:19, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
חזק ואמץ, אנחנו מאחוריך. שירלי טמפל 11:26, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
יש לי כלכך הרבה רעיונות אבל לא נראלי שאני אוכל להצליח לישם את כולם הראש שלי מתפוצץ יש לי כל כך הרבה בדיחות שלא קשורות אחת לשנייה אני באמת לא יודע איך אני אצליח לשים את כולם כערך שיעמום (שיחה) 11:27, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
תנסה, אולי תצא לך יצירת מופת. בכל מקרה, לא מוחקים תוכן מדפי שיחה. כל תוכן. אפילו אם זה תוכן מתועב שאתה לא יכול לחיות בשלום עם עצם קיומו. אסור. זוהי עבירה. שירלי טמפל 11:47, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
כל מילה בסלע נעל (שיחה) 17:08, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
רגע מה זאת אומרת כל מילה בסלע?שיעמום (שיחה) 18:54, בדצמבר 30, 2016 (UTC)
הראשון מביניהם נעל (שיחה) 20:51, בדצמבר 30, 2016 (UTC)

הי

שוב תודה על המינוי, משום מה אין לי אופציה למחוק דפים. קקון (שיחה) 19:42, בפברואר 1, 2017 (UTC)

אין בעד מה, אבל לא ברור לי למה. עד כמה שידוע לי בירוקרטים יכולים, אבל אם עדיין לא תצליח (ולא מדובר בבאג) נהפוך אותך למפעיל מערכת (מציע בכל אופן לשאול גם את שירלי טמפל ואפרסמיהו ג'וניור האם ייתכן שמדובר בבאג או שמא בירוקרטים לא מסוגלים למחוק דפים ואז נהפוך אותך למפעיל). אם אין לך סבלנות ואתה לא מעוניין להמתין אפשר להציע אותך כמפעיל כבר מעכשיו אבל אני עוד שניה נוטש את המחשב אז אני מציע שתעשה את זה ב"מפעיל נולד" ואני כבר מחר בבוקר אצביע בעד המינוי שלך נעל (שיחה) 22:16, בפברואר 1, 2017 (UTC)
טוב יודע מה יש לי 2 דק' פנויות לחסוך לך את העבודה. בוא להצביע בעד עצמך (בעוד כ..2 דק' ככה כשאעלה את ההצעה, פלוס מינוס) נעל (שיחה) 22:18, בפברואר 1, 2017 (UTC)

היי

אני רוצה לשאול, האם אתם הולכים לסגור את האתר?(אני לא נגד האתר אני אוהב אותו, אני לא רוצה שהוא ימות!) -- הודעה זו נכתבה על ידי המשתמש.ת Alexodeh123 (שיחה | תרומות) ששכח.ה לחתום.

שלום. קודם כל, לשאלתך האם "הולכים לסגור את האתר" - התשובה לכך היא לא, לפחות לא כעת; הרעיון בתחילה כן היה "לסגור" את איןציקלופדיה (או ליתר דיוק להפוך אותה "לקריאה בלבד". נשלחה בקשה בעניין ל-wikia, אך שם סירבו להעביר את האתר למצב "קריאה בלבד" (כשהפתרון היחיד הוא מחיקת איןציקלופדיה במקום, דבר שאף אחד לא מעוניין בו וטוב שכך). נכון לכרגע אנחנו לא יודעים אם ומתי איןציקלופדיה תיסגר - אבל אין ספק שאיןציקלופדיה כבר זמן רב גוססת לאטה ומתישהו היא תמות לגמרי. מתי זה יקרה ומי יהיה האחרון שינהיג אותה לפני סגירתה אנחנו לא יודעים; אבל ההנחה היא הייתה שאיןציקלופדיה תיסגר בסוף החודש. בכל אופן נכון לעכשיו איןציקלופדיה ממשיכה בכל הכוח אל עבר עתיד לא באמת ברור לגבי קיומה, ואם יהיו אנשים שיתרמו לה - לא נלך לכיוון הקיצוני של מחיקה שלה, אך עם זאת אם ההשחתות יימשכו ואנשים לא יתרמו לה (כשאני אומר "יתרמו" אני לא מתכוון לכסף אלא ישקיעו בה, אחרי הכל איןציקלופדיה היא אתר ציבורי ולא פרטי - לא שייכת לאף אחד באופן אישי, לפחות לא שידוע לי) אנחנו בהחלט נשקול אפשרות עתידית של מחיקת האיןציקלופדיה הישראלית, אבל זה אך ורק במקרה קיצון שבו לא נוכל להמשיך להתמודד עם ההשחתות ובמקרה בו מנהלים ינטשו את האתר כפי שהיה כאן לפני כמה שנים. בנתיים איןציקלופדיה כאן כדי להישאר, ואנחנו מקווים שהחברים בה יעזרו לה להמשיך להישאר. אם אתה רוצה שאיןציקלופדיה תישאר כאן לעוד שנים - תעזור לאיןציקלופדיה, ותרום לה! זה יותר קל משזה נראה: קודם כל - בוא לכתוב! יש לנו כותבים שנונים ומצחיקים אבל הם בסכנת הכחדה, אז אם אתה רוצה להיות חלק מהם - אתה יותר ממוזמן. שנית, כאשר אתה רואה משתמש משחית, אתה יכול לשלוח לי לינק (לצרף אותו לדף השיחה כאן) להשחתה, ואנחנו כבר נדאג לטפל בו. ועם התרומה באה גם קבלה בחזרה - אם תהיה תורם פעיל בקהילה, אולי ביום מן הימים תמונה לאחד מתפקידי היוקרה שלנו (מפעיל מערכת או ביורוקרט). המשך גלישה נעימה נעל (שיחה) 17:58, בפברואר 2, 2017 (UTC)

שלומות לך אישי הטוב

שלום, מדבר lordierez ואני שואל, למה חסמת אותי לצמיתות, הרי לא עשיתי דבר, אני מכיר את האתר מכיתה ג ואני מת עליו, היו הרבה מאוד עריכות שעשיתי בתור IP כי לא רציתי שתחסמו אותי שוב, החלום שלי הוא להיות מפעיל מערכת, ולמה הרגתם את האתר, האתר מושלם, למה הוא הלך לעולמו, האם איזה גרביל רצח אותו, או שמא זה היה ארטישוק קטלני

ממני ארז לוין (אחד מבכירי האתר אולי יזכור אותי ממכון רון ורדי (נראה לי שזה RAYMONDAK47 אך איני בטוח) 79.182.128.178 17:08, במרץ 6, 2017 (UTC)

היי, אני כבר לא חלק ממפעילי המערכת ולכן אני לא יכול לשחרר את חסימתך או לשקול אותה שנית (אני מניח שכבר שחררו אם אתה מגיב, אלא אם אתה משתמש בכתובת IP אחרת). ייתכן שחסמתי אותך בטעות כתוצאה מבלבול עם משתמש אחר, וייתכן שהשחתת. אני לא לגמרי בטוח מתי חסמתי אותך ואם חסמתי אותך בכלל, אבל אני מניח שאם חסמתי אותך הייתה סיבה (שאני כנראה כבר לא זוכר). אם אתה סבור שהחסימה אינה מוצדקת, אני חושב שנוכל לסדר את זה עם מפעילי המערכת האחרים. קקון, שירלי טמפל ואפרסמיהו ג'וניור, או במילים אחרות, מפעילי המערכת הידועים כיום למדע יוכלו לבחון את בקשתך לביטול החסימה.
אם להתייחס לשאר הדברים - האתר די מת, אבל מפרפר לאט לאט אל מותו. אני לא יודע מי או היכן זה מכון רון ורדי וריימונד מזמן כבר לא כאן, אבל מקווה שהצלחתי לסייע גם אם במעט. שיהיה ערב טוב
נעל (שיחה) 19:19, במרץ 6, 2017 (UTC)

איןחדש בוידאו...

היי, אני רק רוצה להציע על משהו, כמו שאתה רואה בכותרת, אני מציע שתעשו פה באיןציקלופדיה: "איןחדש בוידאו", אז אני רוצה לדעת איך הרעיון נשמע. alexodeh123, יום שני 15 במאי 2017, 18:53

מציע להעביר לאקספרסו בר, בהצלחה נעל (שיחה) 07:03, במאי 23, 2017 (UTC)

לגבי הדיון

היי, לא רציתי לכתוב את זה בדיון במפעיל נולד אז אני כותב לך בדף השיחה. אתה כנראה צודק ומצטער על אי ההבנה, אין בכוונתי לרצוח את שאר ההנהלה ולהשתלט על איןציקלופדיה, ואני לא רוצה שזה יישמע ככה, רק רציתי קצת לרענן פה את הדברים. וגם, באמת היית צריך לכתוב תבנית של "נגד סופר חזק"? Legtank.pngהכצר(שיחה) 00:09, במאי 25, 2017 (UTC)

הכל בסדר, באמת. פשוט לא הבנתי מה היה דחוף לגרש את שאר המפעילים. ברור לי שחלקם אינם פעילים והיו צריכים להודיע על פרישתם מההנהלה, אבל עדיין הם יוצאים ממקומות המסתור שלהם אחת לכמה זמן ותורמים (גם אם ממש ממש מעט כמו למשל תיקון שגיעוט קטיבשגיאות כתיב בערכים נידחים שאף אחד לא יגיע אליהם לעולם). בעניין תבנית "נגד סופר חזק", יש גם אחת של "בעד". מזמין אותך להסתכל עליה. כן הרגשתי את הצורך כי כמו שזה נראה מוזר כאן, ככה זה היה נראה לי מוזר גם בויקיפדיה כשראיתי אותה בפעם הראשונה - אבל מה שיש לויקיפדיה, לנו יש סופר יותר. נעל (שיחה) 20:29, במאי 25, 2017 (UTC)

נעל יקירי

אשמח להתייחסותך בשיחת משתמש:קקון. סטנדי ספייר (שיחה) 16:38, 8 במאי 2020 (UTC)

סליחה על האיחור הענק, רק עכשיו שמתי לב. הסתדר לך בסוף? Na'al (שיחה) 22:19, 10 במאי 2020 (UTC)
לא, כלום. לא נורא, מה אני אגיד לך. אבל מעניין. סטנדי ספייר (שיחה) 20:15, 11 במאי 2020 (UTC)
:(
אין לי מושג מי זה סוודר אבל אני מניח שהוא כנראה הבעלים, אולי הוא יוכל לפתור את זה Na'al (שיחה) 20:48, 11 במאי 2020 (UTC)
סוודר הוא הבעלים? נו, "מעניין" כבר אמרתי? סטנדי ספייר (שיחה) 23:12, 11 במאי 2020 (UTC)
אין לי מושג מאיפה המצאתם את זה ש"אני הבעלים"... אני משתמש רגיל לחלוטין. נרשמתי לאתר רק לפני שבוע.
אני מניח שקקון התכוון שכדאי לסטנדי לברר אצל שאר המשתמשים הפעילים אם יש להם בעיות בהתחברות, ביניהם נעל ואני. סוודר (שיחה) 08:42, 12 במאי 2020 (UTC)
אף אחד לא המציא כלום, סך הכל חשבתי שאולי אתה הבעלים של האתר כי קקון הזכיר אותך כמישהו שיכול לעזור. אני לא יודע מי בעלי האתר אבל רק בעלי האתר יכולים לתקן בעיות התחברות והרשמה כי מדובר בעניין של קוד ולא בעניין של הרשאות מפעילים, ומאחר ואין שום דרך לדעת מי הם בעלי האתר שכן הפרטים לא כתובים באתר ואין דרך ליצור איתם קשר, אין לי מושג מי יכול לעזור בעניין. אם בעלי האתר קוראים את זה ומעוניינים לגייס מתכנת לשורותיהם, אני אשמח לעזור במה שאוכל Na'al (שיחה) 10:34, 12 במאי 2020 (UTC)
אגב, לדעתי זו מחמאה להיות בעלים של האתר, אז לא מבין מה נעלבת Na'al (שיחה) 10:35, 12 במאי 2020 (UTC)

היי אם אתה כבר פה במקרה

אתה מפעיל מערכת למיטב הבנתי? אם כן, יש מצב שתעשה משהו עם משתמש:יעקוב יעקובסון ומשתמש:פישוטו כדי שיפסיקו להספים לי את דף השיחה (זה נמאס בשלב כלשהו)? למרות שאני מרגיש קצת מלשן כרגע ולא נעים... בכל אופן לילה טוב (פאק כבר 12 בלילה? מה אני עושה עם החיים שלי..) -- מה שתגיד (שיחה) 21:10, 1 באוקטובר 2020 (UTC)

באיחור אבל אבדוק Na'al (שיחה) 11:31, 9 באוקטובר 2020 (UTC)
כאמור -באיחור אך העניין טופל ; המשתמשים המדוברים נחסמו Na'al (שיחה) 11:39, 9 באוקטובר 2020 (UTC)