איןטקסט:שבלול בזמן

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

שבלול בזמן

פעם אחת לפני הרבה שנים חי לו שבלול קטן (זה היה שמו), ליד עמק צח ומלא אור שמוקף כולו באגם מים מלא אורניום. יום אחד החליט לו השבלול לבנות מכונת זמן. "אך לאיזו תקופה אסע?" שאל את עצמו השבלול הקטן. אני יודע! לתקופה שבה שלטו השבלולים בבני האנוש והפכו אותם לשפחיהם! לשבלול היה חבר טוב מאד שהיה במקרה גם מדען, שמו היה גרמניסט. הוא הסכים לבנות ביחד עם השבלול מכונת זמן אך בשביל זה הוא היה צריך כמה מצרכים שהשבלול הקטן היה צריך להשיג: דם של

שבלולונאצים, יד של שבלולושטניסט ושיער של שבלולויהודי. לאחר שהביא לו את המצרכים הנ"ל הכין לו גרמניסט את המכונה שכמעט הושלמה. בשביל שתושלם סופית היה צריך להוסיף את התרכובת. גרמניסט הוסיף בעדינות את תרכובת ה- F3E2 ובום! מכונת הזמן התפוצצה. לאחר שתלשו שוב פעם לשבלולויהודי את השיער והרגו שוב שבלולונאצים ושבלולושטניסט, אמר גרמניסט:" ככל הנראה הזנחתי בחישובים את העובדה שהאנרגיה הקינטית של התרכובת פיצצה את המכונה, בקיצור צריך לשנות את התרכובת ל-F2E3 במקום F3E2". גרמניסט הכניס את התרכובת והמכונה הייתה מוכנה סופית לנסיעה בזמן!

הדבר הראשון שראיני ברגע שגלשנו בזמן לשנת 1,500,000 לפני הספירה היה שבלול אפריקאי עם מקל ביד ועצם בשיער שצעק "קולולולו". אז הבנו שזה לא הולך להיגמר טוב כמו שחשבנו. השבלול האפריקאי קרא לחבריו שקשרו אותנו למקל ואז הרדימו אותנו. כשהתעוררנו ראינו שאנחנו מסתובבים ומתחתינו יש אש גדולה. גרמניסט הוציא את ה-F3E2 מכיס חולצתו ושפך לתוך המדורה. הפיצוץ העיף אותנו היישר לאוויר ובחמש עשר השניות ששהינו שם בנה גרמניסט טילי סילון, שעזר לנו לנחות ואפילו לטוס עוד כ-5 דקות. ברגע שנחתנו ראינו דינושבלול ענקי! טיפסנו והצטלמנו על גבו של הדינושבלול ואז כשהוא התקרב לטרוף אותנו רצנו לתוך מכנות הזמן שגרמניסט הספיק לפרק ולבנות מחדש בזמן הזה.

לא ידענו בדיוק באיזה תקופה אנחנו, אז פשוט שאלתי את גרמניסט שיודע כמעט כל דבר והוא הסביר לנו שאנחנו בתקופה שנוצר בה השבלול הראשון "שבלול המערות", היינו באמצע ג'ונגל ענקי ואפילו גרמניסט לא ידע לאן ללכת וגם זה היה ערב כבר ולא הייתה שמש בכדי שנוכל להפעיל את מכונת הזמן. הג'ונגל היה מלא בצמחים טורפים ופרפרילזונים ענקיים. שנייה לפני שצמח טורף הצליח לתקוף אותנו בלי שאפילו שמנו לב, קפץ לו שבלול מערות מהעץ והרג את הצמח הטורף. השבלול מערות צעק לנו "חהבובולשוקינוץ" אז לא ידענו כל כך מה לעשות ומחוסר ברירה עקבנו אחריו. הוא הוביל אותנו למערה שלו ואמר לנו להתיישב, התיישבנו והוא הגיש לנו בורשט עם בשר של אריהבלול ואמר "החבהבהעוי", לקח גיר לבן וצייר על הקיר ABC אז הבנו שהוא רוצה ללמד אותנו את שפת שבלולי המערות. לאחר שלמדנו את האותיות וכמה משפטים בסיסיים הבנו כבר לבד את עקרונות השפה שמורכבת בעיקר מג'יבריש בסיסי ועברית. את הלילה העברנו אצלו.

כשהתעוררנו ראינו שאנחנו ושבלול המערה נחטפנו על ידי חייזבלולים [1], שקשרו לנו את הידיים והרגליים למיטת העינויים שלהם. לחייזבלולים היו מחושים והם כולם היו ירוקים, בדיוק כמו שבלולים רגילים. לאחר ששבלול המערה שאל את גרמניסט מי אלה, וגרמניסט הסביר לו בשפה שלו. ואז כשהחיזבלול המפקד שלהם הגיע אלינו עם סכין ניתוחים הם מקבלים הכל בהפוכה, החיזבלול הראשי מתחיל לשיר כשחבורת חיזבלולות רוקדות מאחוריו ומוסיקת הרקע מתנגנת וכולם רוקדים לצלילי המוסיקה, הם שיחררו אותנו כדי שנוכל לרקוד איתם גם והסבירו לנו שזאתי מסיבת יום ההולדת של האחיין שלהם ופשוט אין לו חברים אז הם חטפו אותנו. שבלול מערה היה רעב מאד ומשעומם וכשהוא משועמם הוא עצבני, הוא הרג את כל החייזבלולים ואכל להם את הבשר. לאחר התקרית הטראומתית שניסינו כולנו לשכוח הלכנו להגאי החללית כדי לנסות לנחות עם הדבר הזה. לאחר שעות של תיסכול, אפילו גרמניסט לא הצליח להבין את הטכנולוגיה המסובכת של החייזבלולים. עוד שעתיים עברו ושעמנו קולות ממחסן הכלים, כשהתקרבנו ראינו שם חיזבלול תינוק שהיה מאד מפוחד "אל תפחד חיזבלול קטן הכל בסד.." ופתאום שבלול מערה אכל גם אותו. כששבלול מערות התחיל להשתעמם ידענו שזה לא הולך להיגמר טוב, ואכן זה לא. הוא התחיל לשבור כל דבר וללחוץ על כל הכפתורים עד שלבסוף התחלנו ליפול לכוכב הכי קרוב במהירות שאני די בטוח שעקפה את מהירות הקול. למזלינו הטוב זהו היה כוכב הטרמפולינה, למזלינו הפחות טוב הכוכב העיף אותנו לכוכב הצמוד "כוכב הקקי" ששמו דיבר בעד עצמו. התרסקנו לתוך הר הקקי והיינו ממש תקועים בפנים.

לאחר שהצלחנו לחפור את הדרך שלנו החוצה מהקקי, נתקלנו בשבט מאד לא רגוע של שבלולי קקי שניסו להרוג אותנו. גרמניסט תלש לשבלול קקי הראשון את הראש אך זה לא ממש הזיז לו בגלל שיצאה לו מאין תחת מהצוואר וגידלה לו ראש חדש. לאחר חצי שעה שנלחמנו בשבלולי הקקי, גרמניסט בנה רובה לייזר מהקקי והתחיל לירות בהם זה עיצבן אותם עד כדי כך שיצאה תחת ענקית מתוך האדמה והפליצה שבלול קקי ענקי שבלע את כל שאר שבלולי הקקי וניסה להשמיד אותנו. שבלול מערה רץ עליו עם המקל הגדול שלו אך זה לא ממש השפיע עליו הוא פשוט בלע אותו. כשהוא התחיל לרוץ לעברינו ידענו ששנינו הולכים למות אם לא נעשה משהו בקרוב. "יש לי רעיון" צעקתי לגרמניסט ורצתי לכיוון החללית והוא עקב אחריי. תפסתי את ההגה ונסעתי במהירות מופרזת לכיוון הקקי המפלצתי שגושיו עפו לכל עבר ברגע שהחללית פגעה בו, "עכשיו הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות זה לחזור הבייתה" אמרתי "אבל איך נשיג GPS" הוספתי לאחר נשימה קלה, "אה זה קל יש לי GPS בקונכיה", אמר גרמניסט "מה היה לך GPS בקונכיה?! אנחנו עשינו את כל זה רק כי היה לך משעמם ולא רצית שאני אדע שידעת את הדרך כל הזמן?!" כעסתי עליו, "כן" הוא ענה בכנות.

לאחר שגרמניסט מצא כפר קרוב ב GPS שלו, הלכנו לשם כדי להשיג לעצמינו קצת מזון ואפילו עצרנו במועדון חילזונות, שילמתי לחילזונה הכי סקסית שם 15 בישליקים והשירות שלה היה בהחלט מספק, לאחר מכן עצרנו במסעדה אך עקב מחסור ארנקי בבישליקים, שדדנו בנק והשגנו 10 מיליון בישליקים חדשים. האוכל היה מגעיל אבל לא התלוננו וחזרנו לחללית, הפעם בלי שבלול מערה ז"ל.

כשנחתנו בכדור הארץ, הבנתי שמשהו השתנה מהפעם הקודמת שהיינו כאן בגלל כל החלליות החוצניות שהקיפו כל פינה בכדור הארץ. זה החיזבלולים שוב פעם! אבל אני לא חושב שהם הגיעו לחגוג. בין רגע השתגרנו למלך החישבלולים, לא כל כך הבנתי איך. הוא אמר שהוא רוצה לייבש את כדור הארץ בגלל שבכוכב שלהם אין מים ואז כלא אותנו בחדר שכולו עשוי מנובליום, איזה מזל שלגרמניסט היה Google translate בקונכיה שלו או שלא היינו מבינים שום ממה שהם אומרים. החיזבלולים המפגרים בלאט מאפריקה האלה כלאו אותנו בחדר שכולו עשוי מחומר שרגיש לאלכוהול (נובליום) ולגרמניסט יש טונות של אלכוהול בגלל שהוא מכר את הנשמה שלו לשטן בשביל כמות אינסופית של אלכוהול. לאחר שהמסנו את הקירות הצלחנו לברוח מן הכלוב ולאחר שגרמניסט ירק בלאט על הכושי מהאפריקה הזה, הוא שפך כ-5 מיליון טונות של אלכוהול לכל מאגרי המים בעולם, ובגלל שגם החיזבלולים עשויים מנובליום כולם מתו. אולי זיהמנו את כל המים בעולם, אבל הצלנו לפחות את כדור הארץ תוך כדי.

לאחר ההרפתקאה הזאתי, לא רצינו להפסיק לטייל בזמן לפני שנעשה את הדבר האחרון שתמיד רצינו שיקרה, לעזור לאפגניסטן לנצח את ארצות הברית! בהתחלה נסענו לעתיד בכדי להשיג נשקים משוכללים ביותר ואז נסענו חזרה בזמן והבאנו לאפגניסטן את כל הנשק. ידענו שעכשיו הכל יהיה יותר טוב ובהרבה! כשחזרנו להווה הבאנו שאכן צדקנו, אפגניסטן השטלתה על כל ארצות הברית ועכשיו היא מנסה להשתלט על העולם זה ממש כמו חלום שהתגשם בשבילנו! "אוקיי עכשיו אפשר לעשות הפסקה לבינתיים מנסיעה בזמן." אמרתי, ולפני שגרמניסט הספיק אפילו לענות לי נכנסו השבלולים-חיילים אפגניסטנים לבית שלי ומהר קפצתי מתחת לספה, החיילים תפסו את גרמניסט אך הוא ניסה להתנגד אז הם ירו בו והרגו אותו על המקום. למרות שבכיתי הייתי מפוחד מה יקרה לי עכשיו בגלל הרעשים בחוץ. לאחר 5 דקות הבית התפוצץ ונשארתי קבור מתחת לספה, בקרוב אני יגווע מרעב והדבר היחיד שיש לי זה לכתוב את הסיפור שלי על נייר טואלט עם העט שיש כאן ולקוות שמישהו ימצא אותו ויפרסם אותו כדי ששאר האנשים יוכלו לשמוע אותו.

הסוף.

הערות שוליים

1. חייזר+שבלולים, אין להתבלבל עם חיזבאלולים שהם ארגון טרור שבלולי.