שיחת תבנית:מדינות העולם
Jump to navigation
Jump to search
האמתי לא, אבל זה מפתיע שיש כזה הבדל בין פיירפוקס לאקספלורר... RaymondAK-47 ╬ שיחה - השם הוא מונד, ריי מונד. - 16:28, 11 ביולי 2008 (UTC)
טוב
אחרי ההתפתחות, הגיע הזמן לפיצול... RaymondAK-47 ╬ שיחה - השם הוא מונד, ריי מונד. - 18:37, 23 בספטמבר 2008 (UTC)