שיחת משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים/ארכיון 1

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

תודה רבה לך אפרים על הצעתך בדף השיחה של ריימונד!

תודה רבה לך אפרים על הצעתך בדף השיחה של ריימונד! נורא נהניתי לקרוא את מה שכתבת, ואני אשמח להיות מפעיל מערכת ולעזור להמשך פיתוחה של איןציקלופדיה וללוחמה כנגד גרבילים רצחניים. חבל שאין עוד אנשים כמוך באיןציקלופדיה, זה היה משפר אותה :) דואי שמבהשיחה ויכוחים? מריבות? דואי שמבה, מגשר ועורך דין בדימוס. 05:41, ביוני 28, 2012 (UTC)

ברכותי, הצטרפת אל מטה המאבק הרשמי בשלטון המשחיתים! :)

היי, זה דואי, ואני שמח לבשר לך שאתה חלק ממטה המאבק הרשמי בשלטון המשחיתים
כדי לעזור לנו, תוכל למצוא משחיתים ולהציב בעמוד שלהם את הקוד הבא:
== טיפול בהשחתה ==
{{טיפול בהשחתה|[[שם המשתמש]]|[[ערך]]}}

וגם תוכל לדווח עליהם לויקיה במידה ואף מפעיל מערכת לא עוזר בלינק הזה
המשך יום טוסט :) דואי שמבהשיחה ויכוחים? מריבות? דואי שמבה, מגשר ועורך דין בדימוס. 09:19, ביוני 28, 2012 (UTC)

משתמש:Duei shemba הגיב/ה להודעת האימייל מWednesday, July 25, 2012 3:05 PM

אם תפתח קבוצה למען איןציקלופדיה תוכל לעזור לאיןציקלופדיה רבות. שמע, איני יכול לפתוח מכיוון שחסמו לי את כל החשבונות בפייסבוק, אבל יהיה נחמד מצדך לעשות זאת ואף ליצור משתמש עבורי שאוכל להתחבר אליו. (פייסבוק לא תדע, לא צריך לספר להם... פשוט תקרא לו "דואי שמבה" וזהו, אם תרצה :-) ).

שוב למקרה שלא ראית את הלינק הקודם, זוהי הדרך ליצור קשר עם ריימונד: http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%93%D7%95%D7%90%D7%A8_%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9/RaymondAK-47

בברכת המשך יום טוב, דואי.

שמע אחי אני לא רוצה לפגוע או משו כזה אבל אתה סגור על זה שקרו לך (ביחד) כל הדברים הבאים:

1. הטלפון שלך בתיקון

2. חסמו לך את (כל!) החשבונות בפייסבוק

3. אין לך סקייפ

קיצר או שיש לך מזל ממש חרא או שאתה מורח אותי. מה שממש פוגע כי אני מסרתי לך בתום לב את האימייל והטלפון שלי!

אני מקווה שאתה לא עובד עלי אנא שלח לי בהקדם אימייל וטלפון שאדע שאני מדבר עם אדם רציני. (אני נשוי באושר אז אין לך מה לדאוג...) אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 17:13, ביולי 25, 2012 (UTC)

משתמש:Duei shemba הגיב/ה להודעת האימייל מWednesday, July 25, 2012 3:05 PM

תשמע, אם אתה רוצה אתה יכול ללכת למעבדת תיקונים של סלקום בתל אביב ולברר, ואין לי סקייפ כי לא התקנתי ואני לא משתמש בזה, וכן, חסמו לי את הפייסבוק. אז כן, יש לי מזל נאחס. אבל יש לך את המייל שלי ככה שאין לך מה לדאוג. ולא, אני גרוש עם 4 ילדים. אז בעיקרון אפשר לדבר פה. וד"א, דיברת עם ריימונד?

בברכת המשך יום טוב, דואי.

טוב בסדר. לא התכוונתי להעליב. אני מאמין לך (*ובכל מקרה אין לי ברירה*) ואני מניח שאדם שאכפת לו מאיןצילופדיה הוא כנראה אדם טוב ואמין. נדבר פה. פשוט רציתי שתהיה לנו דרך יותר מהירה שנוכל ליצור קשר דרכה כי המשחיתים רבים והמלחמה בהם היא יומיומית. אבל אתנחם בכך שאתה באמת מגיב לי פה תוך כמה שעות או אפילו פחות. אני עכשיו שולח לריימונד מייל מפורט עם הצעותינוו לשיפור האתר. מקווה שייענה או לפחות שיתייחס.

המשך יום 24 דרכים לעבור את יום כיפור בשלום עם סבא, סבתא, עודד מנשה, טל מוסרי, הכבשה שושנה, משה דץ ולקט של יובל המבולבל!

אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 07:42, ביולי 26, 2012 (UTC)

משתמש:Duei shemba הגיב/ה להודעת האימייל מThursday, July 26, 2012 3:05 PM

אוקיי :-) ד"א, אתה יכול לקרוא לי בשמי אלפרד. כדי לא להטעות את הגולשים האחרים באתר, הפניתי את כל עמודי המיזמים כמו "חוקים ונהלים", "מפעיל נולד" וכל אלו שבתפריט בצד אל העמוד "איןציקלופדיה:מטה המאבק הרשמי בשלטון המשחיתים". המשך יום טוב וגם [[24 דרכים לעבור את יום כיפור בשלום עם סבא, סבתא, עודד מנשה, טל מוסרי, הכבשה שושנה, משה דץ ולקט של יובל המבולבל]]!

בברכת המשך יום טוב, דואי.

כן ראיתי את זה. בהחלט צעד טוב וחשוב. ראית את נוסח המייל ששלחתי לריימונד? מקווה שהוא ממצה את העניין אם יש לך הצעה נוספת תכתוב אותה לריימונד גם.

שיהיה לך יום טוב וגם שפנים! (תיכנס לערך)

אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 08:19, ביולי 26, 2012 (UTC)

משתמש:Duei shemba הגיב/ה להודעת האימייל מThursday, July 26, 2012 3:05 PM

קראתי את תוכן המייל ששלחת אל ריימונד. שוב, תרומתך לאיןציקלופדיה היא עבודת קודש (וכך גם של כל שאר העוסקים במלאכה). נקווה שריימונד יגיב או יעשה משהו בכל זאת.

בברכת המשך יום טוב, דואי.

משתמש:Duei shemba הגיב/ה להודעת האימייל מWednesday, July 25, 2012 3:05 PM

שכחתי לציין במייל הקודם כי הכתובת ליצירת קשר עם המשתמש ריימונד בלינק הזה: http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%93%D7%95%D7%90%D7%A8_%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9/RaymondAK-47 , אם אינך יכול ללחוץ על לינקים דרך המייל העתק את הלינק לשורת הכתובת והיכנס.

בברכת המשך יום טוב, דואי.

זה באמת היה אחד מהרעיונות שלי. ליצור קבוצה בפייסבוק שאזמין לשם אנשים בעלי חוש הומור סאטירי מפותח. וגם אעלה לשם לינקים לערכים נבחרים שיראו את הפוטנציאל של האתר.

בבחח"ח

אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 12:48, ביולי 25, 2012 (UTC)

עכשיו שלחתי לריימונד מייל ולהלן נוסחו המלא:

"טוב אז ככה, אני דואי ושאר חברי מטה המאבק הרשמי בשלטון המשחיתים החלטנו לבצע אליך פניה רשמית וחשובה לנקיטת מס' צעדים שאולי יצילו קצת מכבודה האבוד של איןציקלופדיה. המצב באתר כיום בלתי נסבל שכל מי שרשום כמפעיל אתר לא פעיל כאן בכלל. גם אם מפעיל מתגייס לצה"ל או משו אחר שמונע ממנו לשמש כמפעיל (שים לב שחלק מהמילה "מפעיל" הוא המילה "פעיל"!)יש לבצע הליך של העברת סמכויותיו לאדם אחר בעל ניסיון באתר ותורם לו וכו'.

לכן ברצוננו להמליץ על הצעדים הבאים:

1. מינויים של דואי,סטנדאפיסט בגרוש וitaly למפעילים הם מנוסים ותורמים בקביעות לאתר.

2. יצירת קבוצה בפייסבוק לאתר. שתעוצב ותפורסם על ידי המטה שלנו ושם גם נעלה לינקים לערכים נבחרים שמראים את הפוטנציאל הסאטירי הגלום באתר. כל אחד מהמטה ינסה להביא לכאן (דרך הקבוצה הנ"ל) מוחות כשרוניים שייתרמו להצלחת האתר והשבתו לרמה ראוייה לקריאה.

3. ניסיון לקריאה מחדש למפעילים הותיקים (פנייה שתבוצע באמצעותך) לחזרה לפעילות באתר. פאי,דולי, כולם היו ביגפוטיי (ועוד) עשו פה פעם עבודת קודש ואנו צריכים אותם!

אנא שתף איתנו פעולה בצעדים הנ"ל למען עתיד טוב יותר לנו לילדינו ולאיןציקלופדיה-שהיא ביתנו!

אפרים- בשם מטה המאבק הרשמי בשלטון המשחיתים!"

מקווה שזה יגרום לעשות משהו. הלוואי.

המשך יום פלוץ!

אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 08:06, ביולי 26, 2012 (UTC)

משתמש:Duei shemba הגיב/ה להודעת האימייל מWednesday, July 25, 2012 3:05 PM

שלום אפריים, ראשית כל עליי לומר לך שבאמת הייתי מוכן להתנדב למפעיל מערכת אם היו מאפשרים לי. ובאמת אני שמח שיש אנשים כמוך שאכפת להם מעתיד איןציקלופדיה. אבל בינינו, אין שום סיכוי שאיןציקלופדיה תשתנה כי המפעילים ברחו. הם בעצמם לא זוכרים שהיה אמור להתקיים תחרות האיןוויזיון השנתית, כך שאין אפילו זוכה.

לגבי סקייפ - אין לי סקייפ כי אני לא משתמש בכאלה, והטלפון שלי בתיקון ככה שגם אין לי שום דרך אחרת ליצור קשר מלבד האימייל.

בכל מקרה, אני אנסה ליצור קשר עם ריימונד בימים הקרובים. במידה וזה לא יעבוד, אני אומר לו כבר ליצור איתך קשר באיןציקלופדיה במייל שהשארת.

ד"א, אם ברצונך לתמוך יותר באיןציקלופדיה, אתה יכול להביא מוחות מעולים באמצעות הרשת החברתית פייסבוק. אולי כדאי שתפרסם שם קבוצה למען איןציקלופדיה ותשיג תומכים נלהבים.

בברכת המשך יום טוב, דואי (או בשמי המקורי אלפרד).

קבוצת פייסבוק לאתר

ראיתי שבהודעה ששלחת לריימונד המלצת לו ליצור קבוצת פייסבוק לאיןציקלופדיה, וגם אני המלצתי זאת בעבר כפי שתוכל לראות כאן. מאחר שלא קיבלתי אף תגובה כי הקהילה היתה מתה כבר אז, הדף המדובר שפתחתי בעצמי ננטש ממש בתחילת דרכו. אם תרצה אוכל להעביר אליך את ניהול הדף ו\או לעזור לך בפתיחת קבוצת פייסבוק אחרת לאיןציקלופדיה. הנה הדף למקרה שתהית
itaity - שיחה - מוות לארנבים! 19:37, ביולי 26, 2012 (UTC

טוב מאד שלא רק אני חשבתי על הרעיון הזה. אני מציע שכל אחד מחברי המטה יזמין את חבריו (בעלי חוש הומור סאטירי וכדו') להצטרף לדף הפייסבוק ומשם כמובן גם לאתר. וכל יומיים-שלשה נעלה לשם קישורים לערכים נבחרים. אני לא כ"כ מתמצא בעיצוב אז אם יש מישו מהמהב"ה שיודע איך אפשר לעצב את הדף שייראה אטרקטיבי, הוא מוזמן לעשות זאת.

הנה הקישור לדף [http://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%99%D7%9F%D7%A6%D7%99%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94/237905006267866 ]

חברי המטה היקרים מתבקשים לא לעמוד מנגד כי אנחנו במלחמה נגד המשחיתים. שכל אחד יזמין את חבריו לדף הפייסבוק ואולי נוכל להציל את [איןצילופדיה]- ביתנו!

הדף אמנם יכול לעזור ביצירת קהילה חדשה, אך הוא לא יוכל להציל לבדו את איןציקלופדיה, היא ככל הנראה תמשיך בגסיסתה עד שיחזרו מפעילי האתר. (just saying) itaity - שיחה - מוות לארנבים! 07:35, ביולי 30, 2012 (UTC)
אני מוכן לעזור בעיצוב תמונת הקאבר עם הלוגו של המטה הרשמי בשלטון המשחיתים (אבל בגלל שאין לי פייסבוק אני לא יכול לעשות לייק, אז אני אנסה לשכנע חברים להצטרף) בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 10:18, ביולי 30, 2012 (UTC)
דיברתי עם חבר והוא יצר דף רשמי לעמוד, הוא יעלה את התמונה שעיצבתי בקרוב. מוזמנים להצטרף ולהזמין חברים - לחצו כאן בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 10:42, ביולי 30, 2012 (UTC)

מצויין! אגב, מה עם הפניה שלנו לריימונד? יש מה לעשות בכלל בנידון? מישו מויקיה ענה למכתב ששלחנו להם? אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 10:55, ביולי 30, 2012 (UTC)

באחת מן הפניות הקודמות שלי לויקיה הם השיבו לי כי הם לא יכולים לצור קשר עם המפעילים בעברית, לכן המפעילים צריכים לפנות אליהם בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 11:43, ביולי 30, 2012 (UTC)