שיחת משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים/דואי שמבה האגדי ולמה הוא פרש

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

הודעה בדבר חזרתי

ראשית כל, ברצוני לפתוח את הדף הזה בלהודות, להודות בעיקר לאפרים, לאיתי (או איתיטי), גם לנייןגאגא היקר והחשוב וגם לעומר 20 ולסטנדאפיסט בגרוש, שכולם משתמשים שאני מכיר ואוהב, ואם אחזור - זה יהיה בזכותם ובגלל שאני מעריך את הפעילות שלהם, ולא בגלל אף אחד אחר כאן. שנית כל ולא פחות חשוב - אני דורש שימצו עם אור לוסקי את הדין (כן, גם מבוגרים נפגעים, זה שאני לא בן 15 ואני יותר גדול לא אומר שאני לא יכול להיות רגיש גם), ואין צדק שבעולם שאנחנו, המהב"ה, שפעלנו ימים כלילות להילחם במשחיתים שלא פסקו לרגע ורק גברו, ואנחנו - ארבעה, מול עשרות משחיתים בכל יום, עשרות ערכי זבל - לא היה שום צדק שהוא אמר שאנחנו מתבכיינים. נוסף על כך, יש משתמשים שרוצים ליצור ערכים במרחב האישי שלהם. אני עשיתי ערך במרחב המשתמש שלי, שנחשב לכל דבר ארגז חול, והיה בהומור - אדון לוסקי שמרגיש שיש לו את הזכות לרמוס את כולם מחק את הדף שיצרתי. ממתי ערך בסביבה האישית נחשב זבל? אור לוסקי בפחות מ24 שעות קלקל עבודות וחברות של חודשים, כמובן שגם הוא שהיה אמון על האיןויזיון החליט להיעדר והאיןויזיון בוטל, אחרי הכל - אני אסכים לחזור להשתמש באתר רק לאחר שהוא יודח ויפרסם אצלי בעמוד הודעת התנצלות. מי שמכיר אותי יודע שאני לא סתם מתחיל להגיב בצורה חריפה כמו שהגבתי - אני מגיב במידה הנכונה למי שמדבר ובצורה שהוא דיבר. הוא תקף ללא סיבה ואני הגבתי כפי שהגבתי.

שוב אודה לאפרים, שעומל לעשיית הצדק אך הצדק לא יעשה במילא - לא כל עוד מפעיל מגבה מפעיל אחר שפעל בצורה שגויה.
המשך שבוע טוב ולזאטוטים שבאתר - שנת לימודים מוצלחת.
להתראות. --Duei shemba 13:01, באוגוסט 26, 2012 (UTC)

אמנם אור לוסקי לא היה בסדר, אך גם אתה לא. שניכם פתחתם פה אחד על השני וזה היה אחד הריבים המגעילים ביותר שיצא לי לקרוא לאחרונה. אני לא מצדיק את פעולתו (שאולי היתה ניצול סמכות לרעה ואולי לא - אני לא שופט כאן), אך גם לא את פעולותיך - אמנם הכעס שלך היה מוצדק, אך בכל זאת חצית כאן כמה גבולות (וגם הוא). אני מקווה שתתנצלו (כן, זה אומר שניכם) אחד בפני השני, והאתר יוכל לחזור לגסיסתו האיטית לפעילותו הסדירה. itaity - שיחה - מוות לארנבים! 13:18, באוגוסט 26, 2012 (UTC)
אני שמח לראות שעדיין יש אנשים שחושבים שמלחמת העלבות בין נער שעוד מעט חוגג 15, למבוגר בעל שני ילדים היא מלחמה מטופשת, שאיכשהו מגובת מצד אחד בהרבה חברים של המבוגר, שדואגים לדכא עד כמה שהם יכולים, כל פעולה של הנער, לבין הצורך של הנער להתגונן ולהגן על שמו הטוב, לאור העובדה שהם בכלל לא קראו ולו תרומה אחת שלו, אלא מטילים פגם בהכל. הם לא תוהים על הנזק הנפשי שהם עלולים לגרום לילד, או לעובדה שבזמן שאני כותב את המשפטים האלו, הידיים שלי רועדות והלב שלי פועם במהירות ואני נאבק בדחף להתחיל לבכות. אני בטוח שעכשיו דואי יגנה אותי ויצחק עלי. אני רק מקווה שהילדים שלו לא ירגישו כאב כמו שהוא גוזר על ילדים אחרים. אור לוסקי (שיחה) 13:20, באוגוסט 26, 2012 (UTC)
אני מודיע באופן מפורש - כל מה שאור עשה זה בל יעבור (בהתחשב בזה שילד בן 15 מסביר למבוגר מה זה כתובות נאצה), שיקר, ניצל את סמכותו לרעה ואף השמיץ אותי בפני רבים. אני לא מתכוון להישאר פה כל עוד הוא (שהוא גם רוצה לטייח את מה שהוא כתב) ממשיך באותה דרך. אני לא רואה סיבה שבגינה אני אמור להתנצל לאחר הבלאגן שהוא עשה כאן בשישי האחרון. ודי לכתוב כאלו דברים, אור, אתה סתם משקר, גם אני הייתי יכול לומר שאני בוכה אילו הייתי ילד בן 15. --Duei shemba 13:24, באוגוסט 26, 2012 (UTC)
בסדר. אל תאמין. אני עוזב את האתר, ונמאס לי לבדוק מה אתם אומרים. אני אתן לכם להתבשל במיץ שלכם. ודרך אגב - אם יש אלוהים, אני מקווה שהוא יראה לך מה זה צדק, ושילדיך יגיעו לגיל 15 הם יקבלו את אותו היחס שאני קיבלתי, וכל יום הם ירגישו את מה שאני מרגיש עכשיו, ושכל יום הם יקבלו התעללות שהם לא יכולים להתנגד לה יותר מידי, ושיכתבו עליהם דברים רעים כאלו. אולי אז, הם יפנו אל אבא שלהם וישאלו למה זה מגיע להם, ואם הוא בן אדם טוב, הוא יענה להם "זה העונש שלי על ההתנהגות המכפירה שלי". סביר להניח שאם זה יקרה הוא יגיד "זוהי קללה של אדם מגעיל, דוחה, שפל ומטומטם...". אור לוסקי (שיחה) 13:28, באוגוסט 26, 2012 (UTC)
חשפת את עצמך ואת פרצופך האמיתי מר לוסקי! לפתוח את הפה שלך על עבודת הקודש שעשינו ידעת, אבל להתמודד כמו גדול על התגובה אתה לא יודע. הילדים שלי, בניגוד אליך, זכו להורים טובים עם חינוך טוב והומור, אצלנו מבלים בשבת - לא מקבלים מכות עם שוט כמו שאצלך. אז כמו שאתה אומר כעת שאני אדם מגעיל, דוחה, שפל ומטומטם - כנ"ל מה שאני אומר על אבא שלך! קח את האתר המחורבן שלך ותתמודד עם המשחיתים לבד, אנחנו לא עובדים אצלך! אני את שלי אמרתי ובזה אני עוזב את האתר. תהנה לראות לאיזה מצב הבאת אותי --Duei shemba 13:31, באוגוסט 26, 2012 (UTC)
די כבר ללכלך אחד על השני! מה בדיוק אתם חושבים שתוכלו להשיג בזה? itaity - שיחה - מוות לארנבים! 13:35, באוגוסט 26, 2012 (UTC)
נמאס לי מזה. דואי. ביום שישי אמרת שתפרוש. תפרוש ודי, במקום לעשות דרמות. אני הבנתי שאתה רק רוצה תשומת לב. השגת אותה. אתה יכול לפרוש בכבוד בתור גיבור לאומי שניצח את נבל העל. ודרך אגב: אדם מגעיל, דוחה, שפל ומטומטם... יותר דיברתי על עצמי בעינייך. הכוונה הייתה היא שאני כביכול קיללתי אותם, ואני מי שאתה מייחס להיות: אדם מגעיל, דוחה, שפל ומטומטם.... אור לוסקי (שיחה) 13:36, באוגוסט 26, 2012 (UTC)
גם לי נמאס ממך מר לוסקי. אתה גם אמרת שתעזוב, לא? (ציטוט: "בסדר. אל תאמין. אני עוזב את האתר, ונמאס לי לבדוק מה אתם אומרים. אני אתן לכם להתבשל במיץ שלכם.") דבר שני, בנאדם שלא יודע לקבל ביקורת פה זה אתה. גם אתה השגת את תשומת הלב שלך. אחרי הכל, יש מאחוריך שורה של מפעילים שיגבו אותך כי כל החיים שלך עסקת בלהתחנף אליהם בשביל להגיע למקום שאתה נמצא בו היום - מפעיל מערכת. כל הבלאגן שהולך פה קרה רק בגללך. אם היית עוצר לפני נקודת האל-חזור, זה לא היה קורה לך. אבל מגיע לך, ואני מתבייש שאני מדבר עם נער בן 15 שאין לו מושג בשיט מהחיים שלו. אה, שכחתי - כל מי שלא מלקק לך מקבל באן. תן באן! נשבר כבר! אתה חושב את עצמך מלך, תהיה מלך באתר שלך. אני יוצא מכאן ולא רוצה לחזור. יכולים להיות עוד אלפי אתרים כמו איןציקלופדיה - רק שאנחנו שניסינו בזעת אפנו לתקן את הנזק שנגרם בגלל חוסר האחריות שלך מקבלים כזאת תגובה מגעילה - אז אני לא נמצא במקום שאינני רצוי בו. תפרוש גם אתה, אם כבר מדברים על גיבור ונבל על, הרי זה איך שאתה רוצה להוציא אותי - נבל על, לא? --Duei shemba 13:42, באוגוסט 26, 2012 (UTC)

בתור חבר שאוהב אותך אני מציע שתראה בגרות וערכים נעלים יותר מהשפן הזה ותתנצל על דבריך, אפילו אם אתה חושב שאתה לא צריך. מצופה מאדם מבוגר לסיים את הריב,וילד-נשאר ילד. אני באמת מקווה שהוא לא ייראה פה יותר,אבל על חילופי ההשמצות חייבת לבוא התנצלות הדדית, תתחיל אתה.

בהערכה ואהבה רבה

אפרסמיהו ג'וניור מישו ראה מכנסיים?! 17:09, באוגוסט 26, 2012 (UTC)

ראה, מכיוון שהיום אני לא אצליח להתחבר, כי כמו שאומר מר לוסקי אני אבא רע וכל אבא צריך לקחת היום את הילדים שלו (במקרה ה"עלובים" שלי) לבית הספר, אז היום יש לי יום עמוס (דרך אגב לוסקי, ההורים שלך לקחו אותך לבית הספר בכיתה ב' או שהלכת לבד?), שנית כל, גם אם הוא היה בגיל שלי או יותר גדול, עדיין - איפה ראית ילד שמתחצף למבוגר ממנו? איזה חינוך מגעיל זה? חוץ מזה - אנחנו היינו פה בשביל לעזור לו, לא בשביל האינטרסים האישיים שלנו. דבר רביעי למר לוסקי - בהצלחה בבי"ס היום, ודבר חמישי - נדבר על כל הנושא הזה אם כבר בסוף שבוע, זה הזמן היחיד שיצא לי פנוי, כי אני מתרוצץ מגן לגן וכל אחד מהילדים יוצא בשעה מאוחרת. באהבה והערכה רבה, --Duei shemba 02:18, באוגוסט 27, 2012 (UTC)