משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים/דואי שמבה האגדי ולמה הוא פרש

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש


לזכור ולא לשכוח! דף זיכרון לדואי שמבה מורי ורבי האיןציקלופדי

פעילותו של דואי וחברותנו האמיצה

הנה מקצת הערכים שכתב דואי

פעילותו במהב"ה

המהב"ה שהוקמה על ידי סטנדאפיסט בגרוש הפכה למה שהיא לא מעט בזכות דואי. ללא דואי, סביר להניח שהמהב"ה הייתה נזנחת, מאבדת את כוחה וצביונה היה לכל היותר סיסמה ריקה.

הוא היה התורם הכמעט יחיד לאיןציקלופדיה בשנת 2012.

הוא הוביל את מהפכת המאבק במשחיתי האתר והיה מורי ורבי הרוחני ומודל לחיקוי עבור איןציקלופדים רבים.

אז למה הוא פרש?

הנה תכתובת שעברה בינו לבין המפעיל הזה.

" אחר הצהריים טובים

אני תוהה מה גרם לך לחשוב שאתה ראוי להיות מפעיל מערכת, לאור העובדה שהיותר השחתת מאשר כתבת. לא ראיתי אף ערך שכתבת, רק ערכים שהצגת עליהם תבנית של זבל, וכמובן מחקת אותם. להבא - הקפד יותר על הכללים, ופשוט הוסף תבנית:ערך זבל. משתמש:אור לוסקי/חתימה

אפרים, זה דואי. אור מתנכל גם לי ובטח לשאר חברי המהב"ה. אני מציע לך לעזוב את איןציקלופדיה, אל תתייחס אל אור. הוא מזלזל בכל מי שתומך בו. לא הגיע ולא מגיע לו להיות מפעיל מערכת.
דרך אגב, אפרים, רק בשביל שתדע - אנשים מבוגרים עם ידע כמונו לא מונו למפעילי מערכת, מר לוסקי שהוא בן 15 כן מונה. עכשיו אני מבין למה הוא מתנהג בצורה מגעילה שכזו, בן 15 לא ראוי להיות מפעיל מערכת.
רגע רגע רגע... אתה מבוגר ?! בחיי, על פי התגובות שלך והדרך שבה אתה כותב הייתי פשוט משוכנע שאתה ילד! אולי אפילו צעיר ממני! מבוגר ?! מבן אדם מבוגר עם כזה ניסיון צעיר לעולם לא הייתי מצפה למשהו כזה... הפתעת אותי עכשיו, ואני רציני איתך לחלוטין.
מר לוסקי משחק אותה אנונימי? יפה. תסיים את כיתה א ואז תדבר איתי.
סתם שתדע, פשוט לא היה לי כוח לחתום. אני לא ממש שיחקתי אנונימי, ואתה, אם אתה באמת מבוגר... וואו... למה פתאום אני מרגיש שאתה מובטל שגר עדיין עם ההורים שלך וכל מה שאתה עושה זה לשחק במייפלסטורי? למה יש לי פתאום הרגשה שהיית כישלון בבית הספר, או יותר גרוע, היית חנון ומוצלח בלימודים שכולם היכו אותו? בחיי... אתה מבוגר ?! רציני ?! אתה לא עובד עלי ?! על פי התגובות שלך הייתי משוכנע שאתה ילד... ובכלל, אפילו חוש ההומור שלך של ילד! אני עדיין בהלם כאן... משתמש:אור לוסקי/חתימה.
נתחיל בזה ש.. ילדון חמוד, מי הרביץ לך בבית הספר? למי אני אתן צל"ש? דבר שני - לוסקי לוסקי לוסקי, אין לך מושג בשיט מה זה החיים, לקרוע את התחת יום יום בעבודה בזמן שאנשים כמו מר לוסקי שיש להם בני משפחה בגלגלצ ומשחקים במייפלסטורי (בניגוד אליי שאין לי מושג מה זה כי אני לא משחק), ודבר שלישי - חוש ההומור שלי כשל ילד? מי שמדבר, אל תשכח לקחת את הכדורים בזמן. אה, ואני מקווה שהעלק "רב מכר" שלך יכשל, כי בינינו - מי יקנה ספר של ילד בן 15 שכותב בשגיעוט קטיב ומשחק אותה מלך בתור מפעיל באיןציקלופדיה? טיפה תתבגר (או תתפגר, אחד מהשניים)
אני מקווה שלעולם לא יהיו לך ילדים. אם אתה אומר לילד שאתה מקווה שהספר שלו ייכשל, אתה בן אדם חולה. כנראה אשתך נטשה אותך או משהו, וזה למה אתה מרגיש צורך עז להוציא את העצבים שלך על ילד בן 15.
איחרת את המועד, יש לי כבר 2 ילדים, ודבר נוסף: מה שאתה מאחל לי, יחזור לך, כישלון נחרץ ועלוב שחש את עצמו מלך או איזה שליט מונרך נערץ. ומגיע לך שמוציאים עליך עצבים. אם היית מתנצל, זה היה נגמר. אבל מעכשיו זה רק יימשך. אתה רץ לבכות לאמאל'ה?
באמת ובתמים אני מרחם על הילדים שלך. גדלים לאבא שחושב שזה שהוא מבוגר נותן לו את הזכות לרדת על ילד בן 15. נפלא. תוציא עלי עצבים, לא אכפת לי, אתה כנראה מאוד זועם מעבודה שאתה לא מרוצה ממנה, ילדים שעושים בעיות, ואולי גם בעיות בקשר הנישואין. תוציא את העצבים. לא טוב לאגור אותם בבטן. ולא, אני לא רץ לבכות לאמא. אני חזק מספיק בשביל פשוט לענות לך עוד תגובה, ושתדע, זה דווקא טוב. אני לא נלחם במלחמות אבודות. כנראה שיש לי מטרה, והיא לנסות לגרום לך לקלוט שאולי ילד בן 15 יודע אולי קצת יותר טוב ממך דבר או שניים. אולי. רק אולי. משתמש:אור לוסקי/חתימה
יש לך טעות - אני והילדים שלי מרחמים עליך. ילד בן 15 שמונה לאתר וידע טוב מאוד להשמיץ ולפתוח את הפה אבל כדי להסיר את שמו מהאתר בשביל ספר עלוב שלא יצליח שהוא מנסה לכתוב (ואני בספק אם יש לך כסף למו"ל) כדי שלא יהיה לו רקע מלוכלך והקוראים ידעו מי עומד מאחורי שמו - "אור לוסקי", ועוד מקבל גיבוי ואחרים עוזרים לו - הוא ילד עם שגעון גדלות. יש לך שגעון גדלות. אני מאמין שיכול להיות שכשהיית קטן היית ילד מעצבן ולא מצליח שהיה לו חלום, אבל במקום זה הוא ישב בבית ולא עשה כלום עם החיים שלו. אנשים עם אגו נפוח, בורות ושגעון גדלות לא אמורים לכהן באתר הזה.
וכבר עמדתי להתנצל בפניך על כך שהעלבתי אותך על כך שאתה אבא גרוע. אני מנחש שזה עלבון קשה, אבל כנראה שאתה עסוק מידי בכעס. אז זהו, שכסף למו"ל היה, והספר די יוצא לאור ממש בקרוב. אני לא כתבתי את הספר בשביל להצליח. כתבתי אותו בשביל ההנאה שלי. אני מגשים את החלומות שלי. ועכשיו אני מבין שאין לי שום סיבה שבעולם להמשיך להילחם, לאור העובדה שכנראה אתה באמת בעל מוח מוגבל ואיי-קיו נמוך. היה נעים לדבר איתך. היה נעים לגלות שאפילו שאני בן 15, ואתה ככל הנראה מעל ה - 25, עדיין יש אנשים שהם הרבה יותר טיפשים ממני. משתמש:אור לוסקי/חתימה
ילד עלוב חסר כבוד למבוגרים ממנו עם חלום שלא יוציא שקל. אם אתה חושב שהשם שלך ימחק ולא יראו את כל ההשמצות שכתבת - אתה טועה. כל מי שיגגל את השם שלך יגיע לאיןציקלופדיה. בנוסף לכך, אם מדברים על טיפשים, הסתכל על עצמך, ילד עלוב שעסוק בלהסתכסך ולהרוס קשרים עם אנשים שניסו לעזור לך אבל אתה בגלל שיגעון הגדלות שלך הרסת את זה. אני יותר לא חבר במהב"ה רק בגללך מר לוסקי - ואם אתה חושב שתעשה לי טובה שתתנצל, אתה טועה. אם אתה מאמין באלוהים יהיה כדאי לך להתנצל ביום כיפור."

סוף ציטוט התכתובת.

ניתוח

לדעתי דואי הגזים בתגובתו. אבל לחבל בתרומותיו של משתמש ותיק (מחיקת דפים שהוא יצר לשימוש אישי-הומוריסטי כמו דף "נחסמת" או תבנית חשובה ושימושית כמו "ערך לא ראוי לצפייה") זה באמת יחס לא ראוי בעליל. אור לוסקי היה צריך להפעיל יותר שיקול דעת ולנסות להידבר עם המהב"ה לפני נקיטת צעדים כאלו.
ללא התערבות הבירוקרט יויול, ששחזר את דף המהב"ה כל הקישורים אליו היו עכשיו אדומים, כי הוא לא היה קיים! זו התנהגות תוקפנית ומבזה כלפי התורמים לאתר שניסו להילחם במשחיתים כמעט לבדם ובשורה התחתונה- הצילו את האתר מהרס מוחלט.

מה עכשיו?

אני עומד כעת בקשר עם הבירוקרט יויול דרך האימייל. הוא הביע נכונות למנות את משתמש:Itaity למפעיל מערכת. ביחד איתו ננסה להעלות את האתר לדרך חדשה וטובה יותר.

אנו מבקשים שאור לוסקי יתנצל בפני דואי כדי לסיים את הריב המיותר הזה וכדי שהאתר ייצא לדרך חדשה וטובה יותר.

יויול החליט למנות את איתיטי למפעיל מערכת ואותי לפקח ואנו מקווים שזהו

"שחר של יום חדש עבור איןציקלופדיה"
~ שמעון פרס על המינויים

.

"עוגיייהההההההההההההההההה!!!"
~ עוגיפלצת על המינוי
"אין האדם מסתכל על עצמו מבפנים, כי אם מבחוץ - ורק כך מוצא הוא את האמת אחריה חיפש"
~ חכם סיני על סמים בדבר המינוי


הודעת דואי מיום 5/09/2013

"היי, לא להאמין שכמעט שנה עברה מאז עזיבתי. איני מתכוון לחזור לכתוב ערכים כאן, הספקתי לשכוח מהאתר אלא שאז בטעות הגדרתי את הגדרות המייל שלי בויקיה אחר ועכשיו אני מקבל התראות גם מכאן. עם כל האהבה שלי אליכם וחברות העבר שלנו במלחמה במשחיתים, החלטתי שאני לא מוצא מקום לחזור לכתוב כאן ערכים יותר. אני מאמין שגם לכם, העוזרים האחרים הטובים (גם איתיטי שאני זוכר) שהייתם איתי במלחמה במשחיתים, אמור להגיע יותר זמן לעצמכם מאשר להחיות את האתר המת הזה. בכל מקרה, תודה על האלרט במייל, אבל אני לא מתכוון לשוב לכתוב פה (אולי לבקר מדי פעם, אבל לא לפרסם)."

סוף ציטוט.