משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים/שפנים

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
P biology.png אזהרה: התבצעה כאן שפיכת דמים
כיצד להימנע מהחלקות\פלאשבקים כואבים:
  • בלי נשקים\אנרגיות גרבילים מיותרות.
  • נא לא לשתות בירה, אלא אם כן זה ג'ינג'ר אייל.
  • בלי זאופיליה\נקרופיליה\ביצוע זממכם בפילים.
  • בלי פולחנים ועבודות מיותרות לשטן.
  • בלי ידיים שנשלחות למקומות הלא נכונים.

היזהרו לא ליפול, יש מדרגה.

"איפה השפנים האלה?! הפליצו וברחו"
~ שבתאי צבי על שפנים.


"איןציקלופדיה היא ממש תענוג בזמן האחרון"
~ משתמש:Alienkiller על חוויותיו באיןציקלופדיה.



תקציר

שפנים הם אנשים שפעם היו נכנסים לאיןציקלופדיה, משקיעים,תורמים,עורכים,מפליצים,מופלצים ועוד פעולות רבות וטובות. יום אחד אחרי שכבר מונו למפעילי מערכת וזכו בכבוד ואף בהפלצת ערכים הם נטשו את מולדתם- איןציקלופדיה והוכיחו לנו שהם בעצם שפנים.

היסטוריה

השפנים לא עזבו ביום אחד, הראשון היה אדם המכונה "פאי" שקבע שיא של 8 ערכים מופלצים ואחרי גיוסו לצה"ל בשנת 2011 נעלם כאילו בלעתו ג. יפית.

אחריו הגיע תורו של דולי שהלך בעקבותיו ושקע באכילת אננס ועישון גראס יש הטוענים שהוא אף התמסר לכת השטן אך ראש אגודת החתולים (אויבי הכת) הכחיש טענה זאת בתוקף וצוטט: "דולי?! הוא בסדר...אפילו ישבנו פעם על צלחת אננס ביחד וגילגלנו חשיש. נראה לי שגם נביא האגודה ירמיאו היה איתנו!!!"

שפן מפורסם נוסף הוא לדעת רבים ורעים- בצל-ביץ' שכונה בידי האיןציקלופדים "ההוא עם תסביך בצל". שפן-ביץ' זה, היה נוהג להטריד מפעילים במשך תקופה ארוכה בבקשות חוזרות ונשנות למינויו למפעיל מערכת. לאחר שבקשתו מולאה חלקית (מינוי לפקח) הוא ככל הנראה התעוור כתוצאה ממנת יתר של דמעות בצל ונעלם גם הוא. זו הייתה מכה גדולה למאמיני הדת שהוא ייסד וניהל: הבצלות. מאמיניו עוד מחכים להופעת הרופא-המשיח ("הבצליח") שיחזיר לו את מאור עיניו ויקים את בית המקדש הבצילי.

כולם היו שפני...

מאחרוני השפנים היה אדם שכונה "כולם היו ביגפוטיי". מדענים טוענים שגם הוא נבלע בתהום צה"ל. התאוריה המקובלת היא שבמקום חיותם של מפעילי מערכת ישנו חוק המחייב את בליעתם בתהום בהגיעם לגיל 18. מומחים לחוקי התחת חולקים על תיאוריה זו ומביאים כהוכחה את חובשי המגבעות שחיים באותו מקום אך מצליחים לחמוק מהבליעה המדוברת. בשיחה עם הכתב לענייני שמן תינוקות אמר השפן:

"אני בכלל בן 15 ועדיין לא נבלעתי בצה"ל הזה ואני גם כותב עכשיו איןספר אז אל תפריעו בבקשה"
~ משתמש:אור לוסקי על הטענות בדבר היבלעותו


תוצאות ההשתפנות

בשנתיים האחרונות לפעילות איןציקלופדיה ובעקבות חוסר פעילות השפנים בה, התגברו מקרי השחתה ספונטניים ומאורגנים. ילדי בית ספר מאוננים רבים מספור התפשטו ופשטו על איןציקלופדיה במקלדות שלופות והצליחו להרוס ולחרבן כל חלקה טובה. ערכים מתבקשים שיכלו להוות גן עדן לכל איןציקלופד נורמלי כמו מוחמד או אייפון נוצרו בידי מאונני שכל כערכי קקי-פיפי ללא הומור ועריכה מינימליים.

גם לאחר בקשות חוזרות מהשפנים לחזור ולטפל במצב האפוקליפטי, השפנים המשיכו להתעלם ולכרסם גזר יחד עם באגס באני ושפנפנית השנה ג'נה ג'יימסון.

החוקרים טוענים שבתקופה זו נוצרה האמרה האלמותית "טוב שפן אחד ביד משני משחיתים על העץ".

הבהרה: המידע באיןציקלופדיה אינו מהווה ייעוץ רפואי.



ראו גם