שיחת משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים/נוסטלגיה-מהב"ה

מתוך איןציקלופדיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

קריאה לחברי המטה להפסיק את פעילות המהב"ה לאלתר

לאחרונה שמתי לב כי ישנו שפן כאן שלא גומל תודה למהב"ה ורוצה בסגירתה המיידית בטענה ש"אנחנו מתבכיינים". אם בעלי האתר לא גומלים ויותר מכך - לא מעניין אותם האתר, אני קורא לכולנו להפסיק לבזבז את זמנינו על דבר שלא ייפתר לעולם. בקריאה זו אני מודיע באופן רשמי כי אני פורש מהמהב"ה לאלתר, אני מתבייש בשפן אור לוסקי שבין היתר גם לא התקיים האיןויזיון שתוכנן אצלו, ויתר על כך - אור לוסקי אמר במילים אחרות אך ממה שאני הבנתי - תנו למשחיתים את הבמה, אל תתעצבנו בגללם. מגיע לאתר הזה מה שקורה לו. בזאת סיימתי לכהן כיו"ר ובכלל במהב"ה, אך אני אמשיך להיות חבר באיןציקלופדיה רק כדי להיזכר במה שהיה כאן לפני פרעות איןציקלופדיה תשע"ב. שלכם תמיד, דואי. No U can't Touch this | הסוחר | מה שחבריו והוא מתכננים 12:26, באוגוסט 24, 2012 (UTC)

פרשתי לאלתר מאיןציקלופדיה. חברים שירצו להישאר איתי בקשר יוכלו לפנות אל עמוד המטה למאבק במשחיתים שהוקם ע"י חבר שלי בפייסבוק, אשמח להמשיך להיות איתכם בקשר במייל. להתראות, אלפרד, או בשמי הידוע - דואי שמבה.
זוהי לא פחות ולא יותר מהוצאת דיבה. משתמש:אור לוסקי/חתימה
אין כאן שום הוצאת דיבה. אתה הוצאת דיבה בכל הקשור לחסימה שלי ואף כינית אותי בכיין. לא יעזור לך, אני וחבריי עוזבים את האתר, ולא רוצה לראות או לשמוע או לקרוא ממך. באמת יחס מגעיל. טעות שעזרנו לך כשהיית בחופש. שלום ולא להתראות.
ביי-ביי! היה נעים מאוד להכיר אותך! אהבתי את הדרך שבה התקפלת ועזבת במקום לפתור את הבעיה כמו בן אדם משכיל, כפי שאתה מנסה להציג את עצמך. משתמש:אור לוסקי/חתימה.
כולכם להרגע מהר בבקשה. חבל ששניכם מלכלכים אחד על השני באמת ללא שום סיבה הגיונית. זה התחיל מכלום ואין סיבה שזה יגמר ביותר מזה. יש כאן הזדמנות מצדכם לממש את מה שרציתם לעשות בזמן האחרון ודווקא אז אתם זורקים הכל לפח בגלל ויכוח? תהיו הגיוניים, ואני אנסה לעזור בכל דרך שאוכל. --Yoyole
מזלזל בי מותק? שלא נדבר על ההשכלה שלך - לברוח ולהשאיר את האתר ככה ועוד להישאר בתור מפעיל מערכת. אם יש פה מישהו שהיה צריך "להתקפל" זה אתה, כי אני עוזב מרצוני, ואני גם קורא לשאר חבריי לעזוב את האתר לאלתר לפחות עד שידיחו אותך. כל עוד אתה כאן - אין לי סיבה לחלוק אתר עם אדם רשע כמוך שהאינטרסים שלו זה לסלק את מי שעוזר לו (לפחות עד שעזבתי). מגעילה הדרך שבה אתה מתייחס לגולשים באתר שלך, ואל תתפלא אם יום יבוא ותיאלץ להתמודד עם כל החרא של המשחיתים לבד.
דואי, אני מבקש ממך להרגע בפעם האחרונה. אני בכלל לא יודע למה נכנסתי לסיפור הזה שהוא בכלל לא ענייני, אבל כל עוד אני כאן העניין הזה יפתר עכשיו. לא חייבים לריב בכוח. --Yoyole
אני לא ארגע! היחס המזלזל והמגעיל הזה לא הגיע לי, ואני לא אתפלא אם הוא היה בעבר גם משחית והוא מונה למפעיל מערכת בצורה בלתי חוקית (שוחד וכדומה)! חוץ מזה, התואר שניתן לו בתור "מפעיל מערכת" גרם לו לנפח את האגו שלו. זה שהוא מפעיל מערכת לא אומר שהוא יכול לירוק על כל מי שעובר תחתיו כולל אלו שעוזרים לו. אני מודה - הייתי מטומטם כשהצטרפתי למהב"ה, אבל עוד יותר מטומטם כשהצטרפתי לאתר. דרך אגב מר אור לוסקי, אל תשכח שאתה היית אמון על האיןויזיון ובגלל שיותר כיף לג'נגל בגלגלץ בחרת להימנע מהתחרות שמי יודע ואולי היית זוכה (כרגיל לא בכבוד) גם בה. תודה על ניסיון הגישור יויול אבל זה לא יעבוד. לא כל עוד הוא לא מודח בתור מפעיל מערכת ושאר המפעילים מגבים אותו מהפחד. אבל היי, אתנחם בעובדה שאתה (יויול) וריימונד מפעילים יותר טובים ומכובדים ממנו. אור - לא הגיע לך להגיע לאן שהגעת. ואת האמת, אם גלצניק גולש באיןציקלופדיה ומשתף פעולה עם המשחיתים - שיבושם לך.
לא משנה באיזה צד אני תומך, כבוד בין בני אדם הוא הדבר הכי חשוב לדעתי. במקרה הספציפי הזה שניכם לא הצטיינתם בו. אני לא אחסום אותך למרות האזהרות בגלל שהבנתי שעל אף הסבלנות הרבה מאוד שהצגתי, אין לי סבלנות לגנון. אני מקווה שאני לא יוצא תוקפן מדי, אבל לא חזרתי מגמלאות של שנתיים פלוס כדי לחזור לדברים האלה שלא התגעגעתי אליהם מתקוופת שירותי כאן. אם משהו מתקדם עם מטרת המטה, אתם מוזמנים לשלוח לי אימייל ואעזור לכם, אבל כרגע אני יוצא מהסיפור הזה. --Yoyole
אכן כן משנה באיזה צד אתה תומך. אבל אין לי כוח לריב, שימשיך לכתוב לקיר של המהב"ה. ביי יויול.

קריאה לחברי המטה לפעולה יזומה ומיידית

אני מציע שכל אחד מחברי המטה יזמין את חבריו (בעלי חוש הומור סאטירי וכדו') להצטרף לדף הפייסבוק ומשם כמובן גם לאתר. וכל יומיים-שלשה נעלה לשם קישורים לערכים נבחרים. אני לא כ"כ מתמצא בעיצוב אז אם יש מישו מהמהב"ה שיודע איך אפשר לעצב את הדף שייראה אטרקטיבי, הוא מוזמן לעשות זאת.

הנה הקישור לדף http://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%99%D7%9F%D7%A6%D7%99%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94/237905006267866


חברי המטה היקרים מתבקשים לא לעמוד מנגד כי אנחנו במלחמה נגד המשחיתים. שכל אחד יזמין את חבריו לדף הפייסבוק ואולי נוכל להציל את איןצילופדיה- ביתנו!

אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 06:03, ביולי 30, 2012 (UTC)


המשתמש לאה פליץ, שכבר השחיתה בעבר ומופיע בקקיפיפי השחיתה את הערך הדגול גרגמל, הכנסתי את זה לערכי הקקיפיפי Nyan gaga (talk) 14:54, ביולי 19, 2012 (UTC)

אני כבר הוספתי אותה בעבר בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 15:08, ביולי 19, 2012 (UTC)

הערך דוקטור פליצקרמן

אין לימושג על מה הדף מדבר (כנראה הומור פרטי וירידה על מורה של הכותב/ת)

מחקתי את תוכנו והצבתי תיבת טיפול בהשחתה!

המשך יום טוב ודואי שמבה לשלטון!

אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 08:55, ביולי 26, 2012 (UTC)

תודה רבה על הדיווח. נוסיף אותו תוך זמן קצר לעמוד של "ערכי קקיפיפי". בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 10:40, ביולי 26, 2012 (UTC)

דפי הפניה

למה לעזאזל מחיקת ערכים, הפלצת ערכים ומפעיל נולד מפנים לכאן? itaity - שיחה - מוות לארנבים! 16:27, ביולי 27, 2012 (UTC)

אני הפניתי אותם כדי לא להטעות את המשתמשים. אין כאן מ"מ, ככה שאנשים יכולים באמת לחשוב שיש עם מי לדבר, אז שהם יבינו בכללי שהמפעילים לא כאן ואנחנו כרגע (לא ממש) שולטים באתר. חוץ מזה, זה היה זמין למשחיתים אז מנעתי מהם לגשת לשם באמצעות יצירת הפניה. בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 06:16, ביולי 28, 2012 (UTC)

Support vote.png בעד --אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 04:56, ביולי 29, 2012 (UTC) - דואי צודק זה מהלך נכון עד לחזרת (או מינוי) מפעילים לאתר


הערך גרפיטי

הערך גרפיטי גרם לי להתלבטות מצד אחד הוא מפגר ולא מצחיק בכלל ומלא בשגיאות עברית חמורות. מצד שני הוא יחסית מושקע לערך של משחיתים. מה לעשות? דואי, איתיטי וכל השאר-תנו לי שקל!!! דברו אלי!!! אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 06:54, ביולי 31, 2012 (UTC)

הייתי מציע למחוק את הערך ואח"כ לקלות את המשתמש שיצר אותו, כדי שהוא יהיה משתמש קלוי (אנחנו לא תומכים בתלייה, אנחנו הומניטריים). בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 07:17, ביולי 31, 2012 (UTC)

אז תעשה את זה. עדיין קשה לי עם זה. אגב, אם אתה כבר קולה אותו תשאיר לי איזה פולקע. אני נוהג כל ט"ו בחודש כשהירח מלא להפוך לקניבל (וזה עוד יומיים אז תזדרז)

המשך יום טוב והכנסת! אפרים-בלי-מכנסיים (talk) 07:32, ביולי 31, 2012 (UTC)

עזוב, במקום לקלות נרסס את מי שכתב את הערך הזה בגרפיטי ובבושם בריח של זיעה. ניחוח טבעי. בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 07:58, ביולי 31, 2012 (UTC)
ד"א, אפרים, הנה תבנית שתוכל להשתמש בה לערכי זבל: {{ערך לא ראוי לצפייה|סיבה|שם המשתמש (המקורי)}}. תוכל לעשות בה שימוש ויש הסבר מפורט יותר כאן. בעז"ה שיהיה לכם יום טוסט דואי שמבהשיחה מתמודד לאיןוויזיון - עזרו לי לנצח - הצביעו לי! D: 08:12, ביולי 31, 2012 (UTC)

הערך גוש (יובל)

בינתיים הוספתי לו תבנית ערך זבל. האם גם למחוק את תוכן הערך או שזה מספיק?

המשך יום טוב וליטא!

אפרים-בלי-מכנסיים (שיחה) 05:56, באוגוסט 2, 2012 (UTC)

אפשר למחוק את התוכן אם אתה רוצה

אז... באים לפה הרבה? דואי שמבהשיחה עוד לא הצטרפתם למהב"ה? למי אתם מחכים?!

07:21, באוגוסט 2, 2012 (UTC)

הערך דניאל "פלזמה" דדי

מישו הצליח להבין על מה הדף מדבר? האם זה על ה"אבא" של הפלזמות או משו כזה?! בינתיים הצבתי בו תיבת איןויקיזיציה האם עדיף לשים שם תיבת "ערך זבל" או למחוק תוכן?

שיהיה לכולנו אחלה יום ושפנים! משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים חבר כבוד במטה הרשמי למלחמה בשלטון המשחיתים (כאלה צדיקים- שה' ייקח אותם קרוב אליו) 08:15, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

במקומך הייתי מוחק את הערך ושם את הכותב ואת הערך ברשימת ההשחתה בעמוד ערכי קקי פיפי, אבל זוהי החלטה שלך. הצעה שלי: שים תבנית "ערך לא ראוי לצפייה" ושים את הערך וכותבו בעמוד ערכי קקיפיפי

אז... באים לפה הרבה? דואי שמבהשיחה עוד לא הצטרפתם למהב"ה? למי אתם מחכים?!

08:21, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

טוב שכנעת אותי. אבל לא הוספתי את העורך שלו לרשימת המשחיתים. רק הזהרתי בדף שיחה של הערך (יש שם המון אייפיים אנונימיים) שלא ישחזר או יכתוב ערכי זבל נוספים. ואם כן -הוא יצטרף לרשימה. משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים חבר כבוד במטה הרשמי למלחמה בשלטון המשחיתים (כאלה צדיקים- שה' ייקח אותם קרוב אליו) 09:12, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

אוקיי

אז... באים לפה הרבה? דואי שמבהשיחה עוד לא הצטרפתם למהב"ה? למי אתם מחכים?!

10:34, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

חבר'ה, מעתה עולים דרגה בטיפול בהשחתה!

משתלטים על עמודי משתמש של משחיתים ומציבים בפניהם תבנית משתמש משחית ({{משתמש משחית}}).
(לפני שתשתמשו בתבנית מומלץ שתקראו את ההוראות שלה כאן).
אנא מצאו את המשתמש שתרצו להשתלט על העמוד שלו דרך אצ:עקפ

אז... באים לפה הרבה? דואי שמבהשיחה עוד לא הצטרפתם למהב"ה? למי אתם מחכים?!

10:50, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

רעיון מצוין. חזק ואמץ על פעילותך החשובה למען איןציקלופדיה! תגיד, הפקח של ויקיה שפעיל באתר בשבועיים האחרונים יכול למנות מפעילי מערכת?

אם כן, אולי נבקש שימנה אותך ואת סטנדאפיסט בגרוש ואיתיטי למפעילים?

איןציקלופדיה היא ארגז צרכים למשחיתים ביתנו!

משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים חבר כבוד במטה הרשמי למלחמה בשלטון המשחיתים (כאלה צדיקים- שה' ייקח אותם קרוב אליו) 11:59, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

משתמש Eulalia459678 הוא פקח של ויקיה וכן נראה לי שהוא יכול למנות מפעילי מערכת הבעיה היא שאסור לו לשנות את הויקי שלהם בלי רשותם, ככה זה חוק בכל ויקי, לכן מומלץ לא לסבך אותו עם הצלופחים הישראליים. בכל מקרה, תודה על ההצעות שלך והתשבוחות, אתה עוזר לאתר מעל ומעבר. המשך יום טוסטר משולשים!

אז... באים לפה הרבה? דואי שמבהשיחה עוד לא הצטרפתם למהב"ה? למי אתם מחכים?! 12:22, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

לא הבנתי. הוא צריך את ההסכמה של ריימונד קורבוס ושאר השפנים כדי למנות עוד מפעילים? מה הכוונה ב"לשנות את הויקי שלהם"?! למדני רבי, ואנשק את כפות רגליך!

משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים חבר כבוד במטה הרשמי למלחמה בשלטון המשחיתים (כאלה צדיקים- שה' ייקח אותם קרוב אליו) 12:34, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

כן, בעיקרון כל עוד איןציקלופדיה לא חורגת מהתנאים של ויקיה אסור לויקיה להשתלט על האתר, בפועל האתר שייך להם ולויקיה אבל כמו שאמרתי כל עוד הם לא עברו על אף איסור של ויקיה לויקיה אין רשות לשנות להם דברים בלי הסכמתם

אז... באים לפה הרבה? דואי שמבהשיחה עוד לא הצטרפתם למהב"ה? למי אתם מחכים?!

13:21, באוגוסט 5, 2012 (UTC)

הערך הדגים

מתלבט אם זה ערך זבל. או שיש פה משו שלא הבנתי? אולי מספיק רק תבנית לשפר/לשכתב?

משתמש:אפרים-בלי-מכנסיים חבר כבוד במטה הרשמי למלחמה בשלטון המשחיתים (כאלה צדיקים- שה' ייקח אותם קרוב אליו) 11:30, באוגוסט 8, 2012 (UTC)

ערך זבל. הוא גם לא מנוסח בצורה איןציקלופדית ראויה. הייתי מוחק אבל אשאיר זאת להחלטתך.

אז... באים לפה הרבה? דואי שמבהשיחה עוד לא הצטרפתם למהב"ה? למי אתם מחכים?!

12:59, באוגוסט 8, 2012 (UTC)


בחירת יו"ר חדש למטה

בשל אי פעילות של יותר מחודש ולפי כללי המהב"ה- משתמש:סטנדאפיסט בגרוש הושעה מתפקידו כיו"ר המטה. יש לקיים בחירות למינוי יו"ר חדש. עד אז דואי ישמש כיו"ר זמני.

בברכה (וגם בקללה, תמיד אתכם!)



אני הוא היורש הזמני הבא של דואי שמבה. הריעו לי כי ניצחתי מכולכם! מוחעחעחע!

אפרים-בלי-מכנסיים | מוות למשחיתים!
"הטובים לשמבה."


הצילו!

מלמל האיום מסרב להבין את בקשתי ולהתפנות מהאתר!!
שמישהו יעשה משהו לפני שיהרוג את כולנו ויאכל לנו את המח שישחית עוד ערכים! itaity - שיחה - מוות לארנבים! 13:13, באוגוסט 22, 2012 (UTC)

אל תדאג אני ודואי כבר עוקבים אחריו והזהרנו אותו שיפסיק.במידה שימשיך איך פונים לספקית האינטרנט שלו שתחסום אותו מהאתר?

אפרסמיהו ג'וניור מישו ראה מכנסיים?! 15:23, באוגוסט 22, 2012 (UTC)

הוא הלך בינתיים ואני מקווה שהוא לא יחזור, הוא מאוד אובססיבי להסרת התוכן מדף המשתמש שלי.
בנוגע לשאלה שלך, הלוואי שידעתי. itaity - שיחה - מוות לארנבים! 16:04, באוגוסט 22, 2012 (UTC)
כדי לפנות אל ספקית האינטרנט שלו צריך את האייפי שלו. כדי להשיג את זה צריך לפנות לאדמין \ אדמין מטעם ויקיה שהוא יעשה את זה. אם היינו אדמינים, היינו עושים זאת לבד. פנייה לספקית האינטרנט תחסום אותו לטווח זמן שיבחר מגישה לאתר עצמו ולשאר אתרי ויקיה. הסוחר | האנשים שרוצים לתלות אותו | המידע החסוי שלו
17:11, באוגוסט 22, 2012 (UTC)

זה לא יעיל.הוא יוכל להיכנס דרך אייפי אחר. קיצר אם הוא לא יפסיק נחסום אותו כשאחד מאיתנו יהיה אדמין.עד אז-שאללה אלוהים יהיה בעזרנו...

אפרסמיהו ג'וניור מישו ראה מכנסיים?! 17:24, באוגוסט 22, 2012 (UTC)

זה כן, כי כל עוד אין לו חברת אינטרנט נוספת בבית ולא משנה ממי הוא יתחבר - החשבון שלו יחסום כל כתובת IP שתיכנס דרכו. No U can't Touch this | הסוחר | מה שחבריו והוא מתכננים 17:28, באוגוסט 22, 2012 (UTC)

יותר מידי ערכי זבל!

כרגע סיימתי להציב את התבנית "ערך לא ראוי לצפייה" של דואי ביתור מ-65 ערכים(!), שזה יותר מ מהערכים באיןציקלופדיתנו האהובה, ויש עוד עבודה רבה לפנינו.
לפחות ניתן להתנחם בעובדה שאם יום אחד יהיו מפעילים באתר, יהיה להם הרבה יותר נח למחוק את ערכי הזבל המרוכזים באיןציקלופדיה:ערכי קקיפיפי, ואת אלה שיש עליהם את התבנית הנ"ל. itaity - שיחה - מוות לארנבים! 14:33, באוגוסט 23, 2012 (UTC)

זה כבר מייגע וזה אשכרה עבודה קשה. חייבים לפנות למנהל מטעם ויקיה ולחייב אותו למנות אותנו למפעילים בדרך זו או אחרת ואפילו זמניים, למרות שנראה כי זה לא הולך לקרות :( No U can't Touch this | הסוחר | מה שחבריו והוא מתכננים 16:36, באוגוסט 23, 2012 (UTC)
אולי המכתב שאפרים רוצה לשלוח לוויקיה יעזור, ואם יחזור בירוקרט לאתר הוא אף יוכל למנות את אחד מאיתנו או אפילו כמה מאיתנו למפעילי מערכת בעזרת הצבעה כשרה לחלוטין... אין אף דרך למשוך את תשומת לבם כדי שיחזרו לאתר, גם אם ליום אחד? itaity - שיחה - מוות לארנבים! 16:49, באוגוסט 23, 2012 (UTC)
אני מקווה שיעזור. אני כבר חשבתי על זה ואם לא נצליח להתמודד מול המשחיתים בלי גיבוי ממפעיל מערכת או אחראי מטעם ויקיה, אפרוש מהמהב"ה כפי שכתבתי בדף המשתמש שלי. נקווה שנוכל להתמודד עם החלאות האלו, אין לי מושג כבר מה לעשות, אני מיואש מהנושא הזה. הצלופחים חייבים להתעורר ומהר. חבל שלמפקח מטעם ויקיה אין מה לעשות בנידון, כי זה לא אתר ויקי ששייך אליו. No U can't Touch this | הסוחר | מה שחבריו והוא מתכננים 17:05, באוגוסט 23, 2012 (UTC)
אני אשלח הודעה לויקיה עד מוצ"ש בעז"ה No U can't Touch this | הסוחר | מה שחבריו והוא מתכננים 06:29, באוגוסט 24, 2012 (UTC)

תגובת בירוקרט איןציקלופדיה בדימוס - יויול

שלום. קיבלתי את פנייתו של אפריים בנוגע למצב האתר. שמחתי לגלות שעדיין אנשים מנסים לתחזק את האתר. למרות שהמצב כרגע הוא גרוע, תאמינו לי שהוא מעולם לא היה מאוד שונה - קשה מאוד לתחזק את האתר הזה בעיקר בגלל שבאופן טבעי הוא מתקיים מדורות של גולשים שבאים והולכים. בגלל זה בירוקרט צריך להיות אדם שנשאר פעיל לאורך זמן רב, תנאי שלא קיימתי. אני אשמח למנות את המשתמשים המצוינים במניפסט שלכם למפעילים, לאחר שאעיף מבט קל בהיסטוריה שלכם, כדי לראות שאני לא ממנה בטעות טרולים (לא רומז לשום דבר, רק מדבר באופן היפוטתי). כמו כן, אשמח שתפתחו הצבעות למשתמשים אותם אתם מעוניינים למנות באיןציקלופדיה:מפעיל נולד, כדי שאראה שיש רוב להחלטות. לצערי במקרה העדיף בו תקיימו הצבעות מסודרות, אוכל להביט בתוצאות ולממש את ההחלטות רק בסופ"ש הבא, ואני מקווה שתסתדרו עד אז. זה בסדר מבחינכם? אני רק רוצה לעשות את זה באופן חצי-מקצועי ולא למנות אנשים שאני כלל לא מכיר ולא יודע מה עמדת גולשי האתר כלפיהם. לצורך העניין, החזרתי את דף הצבעות המפעילים לפעילות. עיינו בהצבעות ישנות כדי להבין כיצד הן עובדות. --Yoyole

כמחאה על נושא החסימה פרשתי מהאתר ומחקתי את דף המשתמש שלי. אני לא אחזור יותר אחרי עוגמת הנפש שנגרמה לי בגלל אור לוסקי. תודה על כוונותיך הטובות יויול. להתראות, אפרים - שמור איתי על קשר - יש לי את המייל שלך, אצור איתך קשר מעתה דרך המייל אם תרצה. תודה לכל מי שתמך בי באתר לכל דורותיו, ולא תודה לאור לוסקי, תודה לך מכל יויול שלפחות נקטת עמדה ולא הלכת עם הזרם, ואתה מבין את מה שאנחנו עושים, אבל אם זה הגמול - ביי.
אם תאפשרו לי, אתמוך בכם. לא צריך ולא רצוי לפוצץ את הסיפור בגלל התנהגות לא נאותה של מפעיל אחד (שאפילו לא פעל בתקופתי), ואני בהחלט לא פועל נגד הזרם, כל עוד זרם לא מוגדר כאדם אחד. --Yoyole123
מבחינתי אתה מוזמן להחליף אותי בתור היו"ר. אני באמת רוצה להתנצל בפני מר לוסקי שבזמן שהוא ישב במשרד הממוזג בגל"צ אני וכל שאר האחרים כולל אתה וריימונד עבדנו בעמל רב וסלח לי על הביטוי קרענו את התחת שלנו, ולהגיד "אתם מתבכיינים" זה בכלל לא ראוי. ופוגעני. טעות אור, אתה צודק. אני בכיין. ואתה אדם עלוב שלא מגיע לו המעמד שאתה נמצא בו כיום. (לא אתפלא אם היית משחית בעבר). להת' ושבת שלום לחברי המהב"ה, המפקח מטעם ויקיה ולך יויול.

הצילו!

הדוסיל'ה המטומטם מסרב להבין את בקשתי ולהתפנות מהאתר!!
שמישהו יעשה משהו לפני שיהרוג את כולנו ויאכל לנו את המח שישחית עוד ערכים!

אפרסמיהו ג'וניור הקו החם מישו ראה מכנסיים?! 08:51, באוגוסט 30, 2012 (UTC)

המשתמש נחסם לשבועיים לאור ההשחתה. יש עוד משתמשים שמשחיתים כאן והם בפירוש רק משחיתים ולא סתם אנשים עם חוש הומור רדוד? אור לוסקי (שיחה) 05:01, באוגוסט 31, 2012 (UTC)
תודה! לא ממש הבנתי את שאלתך. אני מעריך שאיתיטי ואני נחשבים כאנשים עם חוש הומור נורמלי. כשיש אנונימי או משתמש שתורם משו נורמלי אני מזמין אותו להירשם/להמשיך לתרום לאתר. אפרסמיהו ג'וניור הקו החם מישו ראה מכנסיים?! 06:10, באוגוסט 31, 2012 (UTC)
בדף איןציקלופדיה:ערכי קקיפיפי יש רשימה ובה מספר גדול של משחיתים, אך רובם כבר לא פעילים יותר. כמו כן יש שם גם רשימה של ערכי זבל מובהקים, אתה יכול לעבור עליה ולהחליט בעצמך מה למחוק ומה להשאיר. itaity - שיחה - מוות לארנבים! 10:58, באוגוסט 31, 2012 (UTC)
ראיתי שם. דרך אגב, אם אתם באמת רוצים לתרום לאתר, תוסיפו את התבנית "ערך זבל" ולא את התבנית ערך לא ראוי לצפייה, ובטח שלא לרוקן את הערך. אם תרוקונו אותו - לא יהיה ניתן לראות מה זבל בתוכו. אל תרוקונו. רק תוסיפו את התבנית. זה יעביר את זה מיד לקטגוריה של ערכי זבל. אור לוסקי (שיחה) 15:11, באוגוסט 31, 2012 (UTC)
אקח את הערתך הראשונה לצומת לבי, אך בנוגע לשנייה- אני מעולם לא רוקנתי ערכי זבל מתוכנם, כך שאין לי מושג על מה אתה מדבר itaity - שיחה - מוות לארנבים! 15:51, באוגוסט 31, 2012 (UTC)
צודק. אני הייתי זה שמחק את התוכן. כדי שהגולשים באתר לא יקראו את הזבל הזה. אבל כמובן כשיש 2 מפעילים פעילים באתר (מזל טוב איתי!) אז אין צורך בכך. אפרסמיהו ג'וניור הקו החם מישו ראה מכנסיים?! 17:43, בספטמבר 1, 2012 (UTC)

מינוי Itaity לתפקיד מפעיל מערכת ואפריים בלי מכנסיים לתפקיד פקח

לאור הבקשות האחרונות מצד המשתמשים הפעילים באתר נכון לרגע זה, ולאחר עיון מהיר בתרומות המשתמש Itaity, החלטתי למנות אותו לתפקיד מפעיל מערכת. בגלל החוסר במשתמשים פעילים כרגע לא היתה ברירה אלא לאפשר את המהלך ללא הצבעה מסודרת, על מנת שהאתר יוכל להמשיך להתקיים ושתפעל בו דמות בעלת סמכות ניהול, שכן המפעילים הקיימים הפסיקו את פעילותם באתר באופן הדרגתי. כמו כן, המשתמש אפריים בלי מכנסיים מונה לתפקיד פקח. אם ברצונכם לקבל תפקיד בירוקרט כדי שתוכלו בעתיד למנות מפעילי מערכת בעת הצורך, עליכם לפנות לויקיה. השתמשו בסמכויתכם באחריות! --yoyole123 (משתמש Smile.png שיחה) -הלכתי לישון. חררררר פיששש Clock.png 18:48, באוגוסט 31, 2012 (UTC)

מזל טוב! אור לוסקי (שיחה) 05:18, בספטמבר 1, 2012 (UTC)
תודה רבה על כל העזרה שנתת לנו, ואני מבטיח בזאת שבעזרת הרשאותיי החדשות אעשה כל שאוכל למען איןציקלופדיה. itaity - שיחה - כי רק ביחד נוכל לשקם את איןציקלופדיה! 11:32, בספטמבר 2, 2012 (UTC)